prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
lektira
Lektira u novinama

Lektira u novinama

Učenici Osnovne škole Ivan Lovrić, tijekom svibnja 2020. godine, obradili su djelo za cjelovito čitanje “Pisma iz mog mlina” Alphonsea Daudeta na drukčiji način.

Lektira u novinama

Lektira na moj način

U mnogim se školama odustaje od uobičajenoga pristupa lektiri kako bi se ona što više približila učenicima. Vođene željom da učenici čitaju i sa zanimanjem dolaze na satove lektire, učiteljice Osnovne škole Ivana Lovrića pokrenule su projekt Lektira na moj način.

Lektira u novinama

Tribina „Zašto (moram) čitati lektire?“

Portal srednja.hr u suradnji sa Zagrebačkim kazalištem mladih organizira serijal tribina pod nazivom „Kazalište i mladi“ tijekom kojih se sudionici bave temama usko povezanima s mladima. Cilj tribina je razgovarati, čuti različita mišljenja mladih i doći do konstruktivnih rješenja. Tijekom tribina sudionici su aktivno uključeni u raspravu.

Natjecanje za škole: Lektira na pozornici robotskog kazališta

Natjecanje za škole: Lektira na pozornici robotskog kazališta

Natjecanje Lektira na pozornici robotskog kazališta bilo je namijenjeno svim osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj, s ciljem da na inovativan i kreativan način pristupi čitanju i tumačenju književnih djela predviđenih za školsku lektiru – preoblikovanjem lektirnog djela u scenarij predstave koja se može izvesti u Robotskome kazalištu lutaka

Lektira u novinama

Marin Držić

Pjesnik i komediograf Marin Držić (1508-1567), zvan Vidra, osebujna je pojava u hrvatskoj književnosti i kulturi, iznimna kako po književnom djelu, tako i po svojim shvaćanjima i životnim potezima. Govoriti o Marinu Držiću znači govoriti o proturječjima. Kad je riječ o tom velikom Dubrovčaninu, nedvojbena je samo tvrdnja o njegovoj veličini, sve drugo jest. Jer, proturječjima vrvi i njegov život i njegovo djelo, a onda i smisao i značenje jednoga i drugoga.