Učenici šestih razreda Osnovne škole „August Cesarec“ iz Ivankova interpretirali su roman Šime Storića, Poljubit ću je uskoro, možda. Kako bi zainteresirala učenika da pročitaju djelo, nastavnica je osmislila kreativne zadatke kojima će učenici izraziti razumijevanje i doživljaj knjige.
Objava e-knjige s učeničkim uradcima o djelu “Novela od Stanca”
Potaknuti ovom manifestacijom učenici Gimnazije Andrije Mohorovičića Rijeka i Gimnazije Karlovac, pod mentorstvom profesorica hrvatskoga jezika Glorije Mavrinac i Maje Sokač, udružili su snage i izradili e-knjigu potaknuti obveznim lektirnim djelom za cjelovito čitanje Novela od Stanca Marina Držića.
Sjećanje na Matu Lovraka
Sjećate li se Vlaka u snijegu i Družbe Pere Kvržice? To su priče uz koje su mnogi odrasli i koje imaju nevjerojatnu sposobnost da nas u djeliću sekunde vrate u djetinjstvo.
Kreativna lektira “Regoč”
Nakon usmene analize lektirnog djela I. B. Mažuranić, Regoč u Osnovnoj školi Milan Brozović, Kastav učenici su se grupirali u skupine i rješavali zadatke.
Poziv učenicima osnovnih i srednjih škola za videonajave knjiga
Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske objavilo je Javni poziv osnovnim i srednjim školama za izradu videonajave književnog djela po izboru (book trailera).
Dramska igra u lektiri
Učenici četvrtog razreda Osnovne škole Milan Brozović, Kastav interpretirali su književno djelo I. Brlić-Mažuranić, Šuma Striborova kroz niz dramskih igara.
e-Škole scenarij poučavanja u nastavi Hrvatskog jezika
Razmišljate kako je vašoj nastavi potreban inovativniji pristup? Inspiraciju potražite u e-Škole scenarijima poučavanja. Zašto? Pročitajte u nastavku teksta.
Poziv učenicima osnovnih i srednjih škola za videonajave knjiga
Nakon dva uspješno provedena natječaja za izradu učeničkih radova – video najava književnog djela po izboru, na koji se odazvao veliki broj škola i učenika iz svih krajeva Hrvatske s više od pet stotina prijava, Ministarstvo kulture i medija u skladu s Akcijskim planom Nacionalne strategije poticanja čitanja objavljuje novi Javni poziv osnovnim i srednjim školama za videonajave knjiga – učeničke radove.
Matematika u lektiri
U Osnovnoj školi Odra, u Novom Zagrebu ove školske godine odlučila se priključiti i knjižničarka škole s nešto drugačijim, ali jednako zabavnim i zanimljivim zadatcima. Pripremila je lektirne matematičke zadatke na temu Regoča i Šume Striborove za učenike četvrtih razreda pod nazivom “Matematika u lektiri”.
Kako zavoljeti čitanje?
Potaknuti učenike na čitanje je problem koji se godinama provlači kao pitanje na različitim edukacijama, seminarima, projektima i stručnim vijećima. Tijekom prošle školske godine 2021./22. Ana Vuksanović bila je učiteljica 4.b razreda Osnovne škole August Šenoa u Osijeku i neke od ključnih zadataka koje si je zadala je bio približiti učenicima čitanje, izgrađivati kulturu čitanja i razvijati njihovo kritičko mišljenje, potaknuti radost, interes i motivaciju kako bi se razvijali u osobe koje mogu samostalno i kritički doživjeti i vrednovati nova književna dijela s kojima se susreću.