matematika
Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu

Učenje matematike uz istraživački rad u realnom kontekstu

Jednostavan zadatak iz matematike omogućio je učenicima generaliziranje i proširivanje znanja matematike izvan učionice gdje su učenici dobili prilike kakve nemaju u radu u učioničkoj nastavi: samostalnost, sposobnost i kreativnost te primjenjivost na realni kontekst što je i svrha učenja u još uvijek živućoj sintagmi škole za život.

Marin Getaldić, naš najveći matematičar

Marin Getaldić, naš najveći matematičar

Dubrovnik je grad matematičara, što je i razumljivo jer su sve trgovačke svjetske sile uvelike bile sklone razvoju matematike. I prije Marina Getaldića Dubrovnik je dao poznate matematičare ali ih je on sve uvelike nadmašio. Rodio se 1568. godine u staroj obitelji koja se u dubrovačkim spisima spominje još od 940. godine.

Povodom Europskoga dana jezika – matematika na njemačkom jeziku

Istraživanje na školskoj razini: Anketa o online nastavi matematike

Kako se online nastava privodi kraju odlučile smo provesti anketu među učenicima osnovne škole Grabrik u Karlovcu kako bismo dobile povratnu informaciju o zadovoljstvu online nastavom Matematike.  Njihovo viđenje ovog oblika nastave bitno nam je radi oblikovanja budućih sadržaja. Posebno nas je zanimalo smatraju li poželjnim da se dio nastave Matematike i ubuduće, kad se vratimo u školske klupe, provodi online. Osim toga, zanimalo nas je jesu li poboljšali svoje digitalne kompetencije i hoće li im to biti korisno ubuduće. Anketirani su svi učenici kojima predajemo Matematiku. To su učenici 6. i 8.razreda OŠ Grabrik, njih ukupno 136. Učenici su ispunjavali istovjetne anonimne ankete, međutim zbog razlike u dobi i motivaciji za rad, kao i težini gradiva njihove smo rezultate razdvojile.