Kako se i zašto provode Erasmus+ projekti u Gimnaziji “Fran Galović” Koprivnica? Koje aktivnosti učenici vole i što su rezultati provođenja?
Istraživanje: diskalkulija
Matematika je predmet koji se često spominje na školskim sjednicama kao predmet s kojim djeca imaju najviše teškoća, posebno na početku petog razreda. Nastavnici matematike su često nezadovoljni predznanjem učenika. Traže pomoć za učenike koji ne mogu pratiti nastavu u obliku individualizacije ili prilagodbe jer nisu dovoljno automatizirali osnovne računske radnje zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja.
Scenarij poučavanja Formati papira – 5 aktivnosti iz matematike za 1. razred srednje škole
Donosimo vam prijedlog 5 aktivnosti kako s učenicima 1. razreda srednje škole iz matematike na konkretan način obraditi temu o korijenima, formatima papira i razlici između racionalnih i iracionalnih brojeva. Scenarij poučavanja Formati papira namijenjen je nastavnicima početnicima u primjeni IKT-a.
eTwinning projekt “More Than Math”
Učenici šestih razreda Osnovne škole “Bol” iz Splita uključili su se u eTwinning projekt pod nazivom “More Than Math” s partnerima iz Turske, Španjolske, Portugala, Francuske, Rumunjske, BiH, Grčke i Jordana. Projekt je trajao od rujna prošle godine do svibnja ove godine.
Cjelogodišnji eTwinnig projekt Matematika ujedinjuje
Učenici drugoga razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli sudjelovali su u cjelogodišnjem međunarodnom eTwinning projektu Mathematics unites. Tijekom različitih aktivnosti doživjeli su matematiku kao zanimljiv nastavni predmet. Učili su putem igara i web alata što im je omogućilo da zavole ovaj, za neke učenike, težak nastavni predmet
Dalmatinski festival matematike
Nakon par godina pauze u Splitu je organizirano ekipno natjecanje iz matematike za učenike osnovnih i srednjih škola. Osim samog natjecanja za učenike u suradnji AZOO-a i enigmatskog kluba “Božidar Vranicki” organiziran je i stručni skup za učitelje i nastavnike.
eTwinning projekt “Mathematics Unites”
Učenici 4. b razreda Osnovne škole Lipik su od rujna 2021. godine uključeni u projekt “Mathematics Unites”. Glavni cilj projekta je razviti pozitivan stav prema matematici, povezati ju sa svakodnevnim životnim problemima te razviti drugačiji pogled na pitanja geometrije.
Završila 11. Europska matematička olimpijada za djevojke
Od 6. do 12. travnja je u Egeru održana 11. Europska matematička olimpijada za djevojke na kojoj su sudjelovale 222 natjecateljice iz ukupno 57 država. Iako je natjecanje prije svega namijenjeno učenicama europskih država na njemu sudjeluju i izvaneuropske države pa su tako i na ovom natjecanju sudjelovale i države izvan Europe.
Istražujemo imena i prezimena u RH
Trenutno važeći kurikulum predmeta Matematika predviđa pet domena u koje su svrstani srodni matematički koncepti. Jedna od tih domena je Statistika i vjerojatnost koja je, napokon, dobila zasluženu pažnju tijekom procesa poučavanja. To je sasvim razumljivo osobito u današnjem vremenu kada nas u svakodnevnom životu, osobito u medijima, redovito „bombardiraju“ različitim tabelama i grafikonima koje bi svatko od nas „običnih građana“ trebao moći i znati pročitati i protumačiti bez potrebe da to drugi, koji ne moraju imati uvijek najbolje namjere, rade umjesto nas.
Uh, ta matematika!
Uspjeh u ovome društvu velikim dijelom ovisi o sposobnostima stručne uporabe matematičkih radnji i vještina. Primjena matematike je svakodnevna počevši od računanja u ugostiteljskim objektima do štednje u bankama, od kupovine hrane do podizanja kredita.