Na radionici “Mediji i sredstva ovisnosti” učenici su se upoznali s dobrim i lošim stranama medija. Cilj sata bio je upoznati djecu sa svijetom reklama i medijske ovisnosti.
Na radionici “Mediji i sredstva ovisnosti” učenici su se upoznali s dobrim i lošim stranama medija. Cilj sata bio je upoznati djecu sa svijetom reklama i medijske ovisnosti.
Da bi djeca mogla postati kompetentni korisnici medija, moraju ovladati tehnologijom, no mnogo je važnije naučiti ih kako da izgrade kritički stav i podržati ih u tome. Za to im je potrebno iskustvo i mudrost odraslih, njihova uključenost i prisutnost.
Iz Osnovne škole Sveti Petar Orehovec prenose poziv portala Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće u kojim pozivaju sve zainteresirane da im se pridruže na online okruglom stolu “Medijske navike učenika osnovnih škola – a što je s digitalnim časopisima za djecu?”.
Sudjelovanjem u webinaru pod nazivom “Dan sigurnijeg interneta” u organizaciji Industrijske strojarske škole iz Zagreba i Gimnazije “Vukovar”, učenici diljem Hrvatske učili su o korištenju interneta na primjeren, odgovoran, siguran i kreativan način.
Mediji i uznapredovala informacijsko komunikacijska tehnologija znatno utječe na živote učenika, ali i na sve ostale skupine ljudi. Mediji postaju sredstva informiranja, obrazovanja i zabave. Sredstvo su oblikovanja stavova, a djeca su njima izložena od najranijeg doba, i imaju važnu ulogu u odgoju djece.
Agencija za elektroničke medije, UNICEF i Hrvatski filmski savez pozivaju mlade autore – osnovnoškolce i srednjoškolce da snime kratki film ili video na temu “Poštujem sebe i druge u medijima” i prijave ga na natječaj u sklopu 2. Dana medijske pismenosti
U sklopu dana medijske pismenosti, i ove će se godine održati radionice „Djeca upoznaju medije“. Deset medijskih kuća u šest gradova ugostit će učenike osnovnih i srednjih škola i pružiti im priliku da na jedan dan postanu novinari, urednici i voditelji.
Agencija za odgoj i obrazovanje u okviru programa djelatnosti stručnog usavršavanja organizirala je 12. siječnja 2012. godine na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu stručni skup Medijska kultura i mladi (1. modul).
Nema pravog odgovora na pitanje kada s djecom početi razgovarati o seksualnim odnosima, ali čini se da mnogi roditelji, ako uopće s djecom pričaju o tome, samu temu započinju prekasno, kada su se djeca već o seksu informirala od vršnjaka, na Internetu i preko filmova i serija te vjerojatno dobila krivu predodžbu o emotivnoj, fizičkoj, zdravstvenoj i svakoj drugoj komponenti spolnih odnosa.
Kako bi potaknuli učenike osnovnih škola na apstinenciju od neselektivnog korištenja medija, Udruga CINAZ iz Zadra je u suradnji s francuskom školom Ziegelwasser iz Strasbourga provela je jedinstveni projekt u Hrvatskoj pod nazivom “Deset dana bez ekrana”.