prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastava
Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Projekt Panda inovativni je projekt edukativnog karaktera koji u sinergiji civilnog, javnog i privatnog sektora, predlaže aktivnosti i metode rada s darovitom djecom polaznicima od 1. do 4. razreda osnovne škole. Projekt se metodološki oslanja na istraživačku i projektnu nastavu, koja obuhvaća aktualne teme i izazove svijeta u kojemu živimo: bioraznolikost, održivi razvoj, energiju te zaštitu okoliša i prirode.

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Od kina do učionice: metodika nastave kratkometražnog filma na festivalu KinoKino

Od 22. do 24. veljače 2017. godine, održat će se drugo izdanje Međunarodnog filmskog festivala za djecu KinoKino, u suradnji s Hrvatskim audiovizualnim centrom, a donosi radionički program metodike nastave kratkometražnog filma za učitelje i profesore u osnovnim i srednjim školama. Svi se zainteresirani mogu prijaviti do petka, 17. veljače 2017. godine. Obrazac za prijavu i sve dodatne informacije dostupni su na mrežnim stranicama Hrvatskog audiovizualnog centra.

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Motivacijske tehnike u razredu

„Reci mi i ja ću zaboraviti. Poduči me i ja ću se sjetiti. Uključi me u rad i ja ću naučiti.“ – Benjamin Franklin
U prošlim člancima govorilo se općenito o motivaciji. Uz teorijski opis što pokreće učenike na učenje (interes, različite nagrade i drugo), ponuđeni su neki praktični savjeti kako potaknuti učenika ili dijete na učenje. Ovaj članak ukratko će opisati različite motivacijske tehnike koje se mogu koristiti u svim stadijima nastavnog procesa.

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

E-tečajevi za primjenu u nastavi

Primjena tehnologije u obrazovanju u današnje doba je imperativ. Škole pohađaju generacije digitalnih urođenika koje se u klasičnom obliku nastave osjećaju kao u kamenom dobu, očito je stoga da je neophodno prilagoditi način poučavanja novim generacijama. Tehnologija nije odgovor na sve i ne smije biti sama sebi svrha. Ali, važno je razviti nove oblike poučavanja koji iskorištavaju jedinstvene značajke medija ili tehnologije.

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Koristimo li i koliko web 2.0 alate u nastavi?

Web 2.0 alati nalaze primjenu u svim razinama obrazovanja, od osnovnih škola do sveučilišta. Kako smo svjedoci stalnih očekivanja naših učenika da nastavnici koriste  nove tehnologije u obrazovanju to su se u promišljanju o ovoj temi nametnula sljedeća pitanja: koriste li nastavnici Web 2.0 alate, na koje načine i u kojoj mjeri, te koji su njihovi planovi za budućnost?

Panda – projektna nastava za darovitu djecu

Konceptualne mape u nastavi

Tehniku konceptualnog mapiranja razvio je Joseph D. Novak i njegov tim na sveučilištu Cornell 70-ih godina prošlog stoljeća. Novakov rad se bazirao na kognitivnim teorijama Davida Ausubela (teorija asimilacije), koji je naglašavao važnost predznanja kao mogućnost da se uče novi pojmovi. Česta je usporedba konceptualnih mapa sa umnim mapama.