Na Europskome trgu od 18. siječnja do 2. veljače 2025. godine održava se gostujuća izložba pod nazivom “Marko Marulić i Split – zajedničkih 500 godina” koju organizira Muzej grada Splita u povodu 500. obljetnice smrti Marka Marulića.
Na Europskome trgu od 18. siječnja do 2. veljače 2025. godine održava se gostujuća izložba pod nazivom “Marko Marulić i Split – zajedničkih 500 godina” koju organizira Muzej grada Splita u povodu 500. obljetnice smrti Marka Marulića.
Proslava Rođendana umjetnosti obilježava se 17. siječnja diljem svijeta, a i ove godine u proslavu se uključuje i Hrvatska i to uz sudjelovanje nekoliko stotina studenata koji će kroz bogat cjelovečernji program pokazati posebnosti i vrijednosti visokog umjetničkog obrazovanja.
Savez društava ‘Naša djeca’ Hrvatske, osnivač i organizator najstarije domaće nagrade za dječju književnost i ilustraciju, otvorio je Natječaj za Nagradu ‘Grigor Vitez’ za 2024. godinu. Prijave se primaju do 31. siječnja 2025. godine.
Odbor za podjelu državnih nagrada za znanost odlučio je dodijeliti 29 državnih nagrada za znanost za 2023., među kojima je pet nagrada dodijeljenih za životno djelo.
Japanska vlada raspisala je natječaj za dodjelu MEXT stipendija za stručno usavršavanje u Japanu za učitelje i profesore osnovnih i srednjih škola.
Kako bi vam prijelaz s Office A1 Plus na A1 Edu licencu koji stupa na snagu 15. siječnja 2025. bio što jednostavniji pripremljen je vodič s važnim informacijama.
Šesti razredi Osnove škole Pavao Belas ove godine su se posvetili istraživanju ekosustava.
Tijekom prosinca 2024. godine premašen je broj od tri milijuna čitatelja besplatnih e-knjiga, dok je tijekom rujna zabilježen milijunti čitatelj domaćih proznih naslova. Osim lijepim okruglim brojkama, projekt BEK se može pohvaliti i pojačanim promotivnim aktivnostima te posljedičnim snažnim rastom čitanosti od čak 43 posto, kao i s 31 novim naslovom.
NEUSTRAŠIVA metaFORA smjelo se suočava sa svojim 13. izdanjem te poziva spisateljice i pisce svih generacija; početnike, kao i one već afirmirane, da u vremenu zastrašivanja stvaraju vlastite neustrašive priče.
Nastavnici svih predmeta dobro su upoznati s činjenicom kako učenicima nije dovoljno samo pročitati tekst vezan za gradivo ili knjigu. Vještina je čitanja također nešto što se sustavno uči, gradi i unaprjeđuje.