prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastavnici
Veliko ulaganje u regionalne znanstvene centre u STEM području

Veliko ulaganje u regionalne znanstvene centre u STEM području

Ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Nataša Tramišak dodijelila je čak 19 ugovora vrijednih 147 milijuna kuna za jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području.

Intrinzična motivacija

Intrinzična motivacija

Što je intrinzična motivacija? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.

Prijavite se na radionicu u sklopu DOTS projekta

Prijavite se na radionicu u sklopu DOTS projekta

Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Tvornicom znanosti organizira događanje u sklopu DOTS projekta koje će se održati u utorak, 2. kolovoza 2022. godine od 10 do 16 sati u Mediteranskom institutu za istraživanje života (MedILS) u Splitu.

EDEN istraživačka radionica u Dubrovniku

EDEN istraživačka radionica u Dubrovniku

European Distance and E-learning Network EDEN DLE ove godine organizira istraživačku radionicu (EDEN RW) u Dubrovniku, 19. i 20. rujna 2022. godine. Domaćin EDEN DLE istraživačke radionice je Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.

Projekt “CinEd – Gledajmo zajedno” nastavlja s aktivnostima

Projekt “CinEd – Gledajmo zajedno” nastavlja s aktivnostima

CinEd je europski program obrazovanja o filmu i kroz film za djecu i mlade kroz sustavnu edukaciju nastavnika i filmskih edukatora koji s njima rade. Omogućava besplatan pristup kuriranoj zbirci vrhunskog europskog baštinskog i suvremenog art-house filma s hrvatskim titlovima u edukativne svrhe.

Kako se nositi s teorijama zavjere u učionici

Kako se nositi s teorijama zavjere u učionici

Razgovor o teorijama zavjere u učionici može biti izazov, osobito ako učenici u njih vjeruju. Preporuke kako pristupiti toj temi prenosimo iz nastavnih materijala francuskog nacionalnog centra za medijsku i informacijsku pismenost (Clemi), koji su sada dostupni i na hrvatskom jeziku.

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?

Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.