prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
nastavnici
Natjecanje za nastavnike: Pravi kaLibar za znanje 2016

Natjecanje za nastavnike: Pravi kaLibar za znanje 2016

Natjecanje Pravi kaLibar za znanje 2016 bilo je namijenjeno svim nastavnicima u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj, s ciljem poticanja izvrsnosti u izradi digitalnih nastavnih materijala. Cilj izrađivanja digitalnih nastavnih materijala je poticanje razvoja kompetencija učenika iz pojedinog nastavnog predmeta kojeg nastavnici izaberu i digitalnih kompetencija učenika. 

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Program popularizacije znanosti “Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu” službeni je program  popularizacije znanosti Fakulteta elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu (FER). Program je namijenjen učenicima osnovnih i srednjih škola i njihovim nastavnicima. Posjete školama, edukacijske radionice za nastavnike i događaji na Fakultetu pobuđuje u učenicima želju za znanošću, tehnologijom, inženjerstvom i prirodoslovljem (područje STEM; engl. Science, Technology, Engineering and Mathematics).

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Izjave koje bi nastavnici trebali izbjegavati u učionici

Nastavnici s višegodišnjim iskustvom u obrazovanju i odgoju učenika, zasigurno se nerado prisjećaju određenih trenutaka u karijeri kada njihove izjave pred učenicima nisu bile primjerene. Uvijek postoje dani kada nastavnici niti učenici nisu raspoloženi, ništa ne ide prema planu i rasporedu, a ponašanje se nalazi izvan uobičajenih normi i pravila. U takvim trenucima nastavnik može izgubiti kontrolu i poslužiti se izjavama koje će kasnije požaliti i koje na kraju mogu donijeti dugoročne posljedice

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Suvremeni početak nove školske godine

Jučer je počela nova školska godina. Uzbuđenje, lagana nervozna i preispitivanja što se sve promijenilo u posljednja tri mjeseca. Promjene su neizbježne. Od novog početka školske godine, novih nastavnika, prelaska iz osnovne u srednju školu, napuštanju razredne nastave i nova upoznavanja s predmetnom nastavom koje donosi peti razred, novi učenici koji su promijenili mjesto stanovanja. Promjene su sveprisutne i gotovo ih svi prolaze. Nastavnici su oni koji mogu ublažiti svaku promjenu i pozitivnim pristupom olakšati početak nove školske godine i stvoriti pozitivnu atmosferu u svakoj učionici. 

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Uspješno završen drugi CARNetov ISE MOOC: obrazovni trendovi i digitalni alati u nastavi

Protekli tjedan uspješno je završen drugi CARNetov ISE MOOC, masovni otvoreni online tečaj u kojemu je sudjelovalo 500 polaznika iz različitih krajeva u Hrvatskoj. Tečaj „ISE MOOC: obrazovni trendovi i digitalni alati u nastavi“ bio je namijenjen prvenstveno učiteljima koji žele realizirati suvremenu nastavu s fokusom (ali ne isključivo) na tzv. STEM područje, no tečaju se moglo priključiti i nenastavno osoblje škole, obrazovni stručnjaci i svi zainteresirani za obrazovne trendove i realizaciju suvremene nastave.

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Odgoj i obrazovanje u eri digitalnih kultura

Krajem dvadesetog stoljeća, dok su računala polako pronalazila puteve iz garaža i istraživačkih instituta prema odgojno-obrazovnim institucijama, učitelji i nastavnici započeli su istraživati različite načine za razumijevanje složenih odnosa između informacijskih tehnologija, odgoja i obrazovanja. Stručnjacima iz područja pedagogije, didaktike i metodike odmah je bilo jasno da su računala mnogo više od pukih alata – međutim, razvoj teorijske perspektive za izučavanje njihove uloge u odgoju i obrazovanju pokazao se kao poprilično tvrd orah.

Šuza – iz škole u znanost i akademsku zajednicu

Refleksija – moćno oružje suvremenog obrazovanja (prvi dio)

Refleksija je okosnica suvremenog obrazovanja, rada s učenicima, ali i osvrtanje na sam rad nastavnika. Sama je po sebi vrlo moćna strategija koja činjenice stavlja u jasnu perspektivu i daje mogućnost uvida u realnost današnjeg obrazovanja, ali i načina na koji će se učenici poučavati te proširiti stečeno znanje različitim sadržajima u procesu obrazovanja.