Učenici posebnog razrednog odjela OŠ Fran Franković obilježili Međunarodni dan štednje.
Učenici posebnog razrednog odjela OŠ Fran Franković obilježili Međunarodni dan štednje.
U školskoj knjižnici Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar, u utorak 21. listopada 2025. održan je podcast pod nazivom „Mladi & Novac“, posvećen obrazovanju mladih o upravljanju osobnim financijama i važnosti štednje.
Prva srednja škola Beli Manastir obilježila je Svjetski i Europski tjedan novca pod sloganom kojeg je objavilo Ministarstvo financija “Ne budi kao guska u magli, s financijama ne nagli!”.
Cilj projekta je razvoj financijskog obrazovanja mladih kako bi unaprijedili razine financijske pismenosti i time stekli financijske kompetencije koje su im nužne u svakodnevnom životu. U sklopu...
Kako ne bi dobili iskrivljenu sliku o novcu i pomislili da novac „raste“ u bankomatu učenici Osnovne škole Bakar uče o pravilnom raspolaganju novca i savladavanju financijski odgovornog ponašanja.
Kako su učiteljica matematike Sandra Štiks i učiteljica razredne nastave Mirna Lišnić provele projekt financijske pismenosti u Osnovnoj školi August Šenoa u Osijeku, možete pročitati u ovom članku.
Učenik se i prije polaska u školu susreće s novcem. Tako su se prvaši u Osnovnoj školi Tučepi upoznali s kovanicama i novčanicama od 1 do 10 eura.
Učenici Tomislav Harhaj, Mislav Mendeš, Anja Vukovac, Lana Božić, Ivana Andričević, Stela Bagarić i Lovro Lolić iz sedmog razreda O.Š. Ivana Mažuranića iz Vinkovaca čine pobjednički tim Europskog kviza o novcu u Hrvatskoj, čija će dva predstavnika 10. svibnja sudjelovati i na europskom natjecanju.
Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) provela je anketu među učenicima srednjih škola, koja je pokazala njihovo dobro financijsko ponašanje, ali i nešto slabije financijsko znanje odnosno pismenost.
Novac je svojevrsna roba za koju se može kupiti svaka druga roba, a njime se raspoređuju i razmjenjuju svi proizvodi ljudskog rada. Uobičajena definicija novca kaže da je novac obračunska jedinica, spremnik vrijednosti te sredstvo razmjene, iako većina autora drži da su prva dva svojstva nebitna te da slijede iz posljednjeg.