priroda i društvo
Učenje u prirodi

Učenje u prirodi

Učenici razredne nastave Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova sudjelovali su u izvanučioničkoj nastavi kako bi upoznali djelatnosti ljudi u proljeće.

Projekt “Vremenske prilike” u Osnovnoj školi Tučepi

Projekt “Vremenske prilike” u Osnovnoj školi Tučepi

Učenje istraživanjem zapravo je jedan od najprirodnijih oblika učenja. Digitalno doba donijelo je sa sobom nepregledno mnoštvo informacija iz najrazličitijih izvora. Zbog svoje dobi, premalog životnog i svakog drugog iskustva, vrlo je štetno pa i opasno izlagati mlade učenike bespućima interneta bez dobre pripreme i vođenja stručne i odgovorne odrasle osobe. 

Podbiokovska livada – istraživački laboratorij na otvorenom

Podbiokovska livada – istraživački laboratorij na otvorenom

Svi znamo da je voda sastavni dio žive i nežive prirode i da je zaštitni znak našeg planeta. Kako prekriva gotovo 70 % njegove površine na svim snimkama iz svemira naša Zemlja ima taj specifičan, svijetloplavi odsjaj. Voda je sastavni dio svih, pa tako i našeg organizma. 

Podbiokovska livada – istraživački laboratorij na otvorenom

Korak po korak u prošlost moga grada

Učenici 3.b razreda Osnovne škole Jurja Šižgorića iz Šibenika su tijekom ove školske godine sudjelovali u projektu pod nazivom Korak po korak u prošlost moga grada. Provođenje projekta je trajalo 6 tjedana tijekom kojih su učenici koristili brojne digitalne platforme i materijale koje su kombinirali sa izvanučioničkom nastavom.

Podbiokovska livada – istraživački laboratorij na otvorenom

Projekt “Proljeće u mojem gradu” u nastavi na daljinu

Razmišljajući o tome kako osmi tjedan nastave na daljinu, ali i naredne tjedne učiniti zanimljivim, a pritom ne preopterećivati učenike, učiteljica Ivana Frančić je učenicima 2. a Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka osmislila projekt pod nazivom “Proljeće u mojem gradu”.