Učenici 2. b razreda Osnovne škole “Dobriša Cesarić”, Požega istraživali su svijet knjige u projektu “Lektira u proširenoj stvarnosti”.
proširena stvarnost
Proširena stvarnost u učionici – primjer inovativnog učenja
Učitelji Mirko Andrić iz OŠ Retfala i Ljiljana Štanfelj iz OŠ “Dobriša Cesarić” iz Osijeka sudjelovali su na završnom stručnom skupu u sklopu projekta e-škole “Digitalni obzori”.
Tehnološki trendovi i inovativno programiranje
Kroz projektne zadatke učitelji informatike mr.sc. Tamara Ređep iz I. Osnovne škole VARAŽDIN i Tomislav Leček iz III. Osnovne škole VARAŽDIN, u sklopu nastave informatike satove programiranja obogatili su primjenom novih i inovativnih tehnologija kao što su mBot roboti i 3D modeli koji stvaraju opipljivu stvarnost.
AR u učionici
U 21. stoljeću došlo je do brzog razvoja tehnologije proširene i virtualne stvarnosti. U Osnovnoj školi “Bol” – Split učitelji su uključili nove načine i alate u nastavu kako bi učenici razumjeli i zadržali ono što nauče tijekom vremena.