prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
rad
Individualan rad učenika u učionici (prvi dio)

Individualan rad učenika u učionici (prvi dio)

Motiviranje učenika nije uvijek jednostavan zadatak za nastavnike, pogotovo kada se radi o individualnom radu. Postoje učenici koji preferiraju grupne zadatke i kojima je na taj način lakše iznijeti rad do kraja, ali bez obzira na to individualan rad u učionici također oblikuje uspjeh i napredak svakog učenika. Uz pomoć individualnog rada, nastavnici dobivaju pojedinačan uvid u rad svakog učenika i na individualizirani način pristupaju njegovom pravom znanju, sposobnostima i napretku. 

Strah od uspjeha

Strah od uspjeha

Svakodnevno postavljamo niz pitanja koje sadrže „Što ako?“ iskazujući izvjestan strah od posljedica. Čini se da je strah sveprisutna epidemija u našem društvu.

Organizacija grupnog rada u učionici

Organizacija grupnog rada u učionici

Grupni je rad u učionici jednaki izazov za nastavnike i za učenike. Postoje učenici koji preferiraju individualan rad i skloniji su izbjegavati grupne zadatke gdje je predviđena suradnja s razrednim kolegama. Naravno, postoje i tipovi učenika koji više vole raditi u manjim grupama. Grupnim se radom razvijaju različite sposobnosti kod djece i učenika te potrebno je poticati ih na ovakvu vrstu suradnje od najnižih razreda osnovne škole. 

Mjesec hrvatske knjige u 2. razredu Osnovne škole Škurinje Rijeka

Mjesec hrvatske knjige u 2. razredu Osnovne škole Škurinje Rijeka

Čitanje je jedna od temeljnih vještina na kojoj se gradi školovanje, ali i oplemenjuje i obogaćuje život. Razvijati ljubav prema čitanju i znatiželju za pisanom rječju jedan je od temeljnih zadataka učitelja. Čitanjem se bave stalno, ali su tijekom Mjeseca hrvatske knjige (od 15. listopada do 15. studenog) posebno slavili čitanje.

Rad u produženom boravku

Rad u produženom boravku

Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu.