razgovor
Kako se nositi sa strahom

Kako se nositi sa strahom

Strah je emocija koja nas, uz mnoge druge prati kroz život. Kako prevladati strah, koje su tehnike osnaživanja, sve je to zanimalo učenike trećih razreda Osnovne škole Ljudevita Gaja iz Nove Gradiške.

Debatne vještine

Debatne vještine

Svakodnevno se u komunikaciji nađemo u situaciji u kojoj trebamo iznijeti i argumentirati svoje mišljenje. No koliko ga zaista dobro znamo izreći, potkrijepiti argumentima ili utemeljeno raspravljati o nekoj temi?

Debatne vještine

Glagoljica, pismo koje ne damo zaboravu

Na nastavi Hrvatskoga jezika do prvog razreda srednje škole učenici su često i na različite načine učili o glagoljici. I ovaj susret s glagoljicom naglašava njenu ulogu u razvoju kulturnog i nacionalnog identiteta uopće.

 

Debatne vještine

Debatne vještine

Svakodnevno se u komunikaciji nađemo u situaciji u kojoj trebamo iznijeti i argumentirati svoje mišljenje. No koliko ga zaista dobro znamo izreći, potkrijepiti argumentima ili utemeljeno raspravljati o nekoj temi?

Debatne vještine

Razgovor i slušanje između roditelja i djece

Kad bismo proveli anketu među roditeljima u kojoj bismo ih pitali što im je najvažnije na svijetu, veliki postotak roditelja bi odgovorio da im je na svijetu najvažnije njihovo dijete i njegova sreća. Većina roditelja smatra da prema svojoj djeci postupa dobro, odnosno najbolje što mogu. Tvrde da se trude što više s njima razgovarati,  provoditi s njima kvalitetno vrijeme, iskreno ih voljeti i ispravno ih odgajati.

Debatne vještine

Seksualnost kod male djece i adolescenata

Proces stvaranja spolnog identiteta i razvoj svijesti o spolu kod djece, je vrlo složen i dug proces.  Roditelj u tom procesu ima vrlo važnu ulogu na način da pomaže djetetu da shvati sam sebe kao spolno biće. O tome će ovisiti djetetova seksualnost u odrasloj dobi.

Debatne vještine

Razgovor s psihologom nije bauk

Ukratko rečeno, psiholog je stručnjak sa završenim studijem psihologije, znanosti koja se bavi proučavanjem, razumijevanjem, objašnjavanjem i predviđanjem načina na koje ljudi svih uzrasta misle, osjećaju ili se ponašaju.