Učenici predmetne nastave Osnovne škole „Ante Curać – Pinjac“ iz Žrnova proveli su nezaboravna tri dana, od 24. do 26. rujna, na Malom Lošinju.
Učenici predmetne nastave Osnovne škole „Ante Curać – Pinjac“ iz Žrnova proveli su nezaboravna tri dana, od 24. do 26. rujna, na Malom Lošinju.
Učenje koje nadilazi zidove učionice, potiče samostalnost, razvija empatiju prema prirodi i stvara uspomene za cijeli život – bio cilj dvodnevne terenske nastave koju su učenici Osnovne škole Bedekovčina proveli u slikovitoj Staroj Sušici, u srcu Gorskog kotara.
Završna aktivnost projekta DAR-KO za 5 s potencijalno darovitim učenicima realizirana je u srijedu, 18. lipnja.
Izvanučionička nastava zauzima sve važnije mjesto u suvremenim obrazovnim pristupima, osobito u kontekstu kurikularne reforme i potrebe za osuvremenjivanjem nastave prema načelima iskustvenog i interdisciplinarnog učenja.
U vremenu kada se mnoga područja u Europskoj uniji, a osobito na periferiji poput istoka Hrvatske, suočavaju s izazovima depopulacije, iseljavanja mladih i neujednačenog regionalnog razvoja, ključnu ulogu imaju obrazovne institucije koje prepoznaju potrebu za aktivnim angažmanom mladih u demokratskim procesima.
Učenici Gimnazije Vukovar imali su priliku doživjeti London na jedinstven način – kroz terensku nastavu iz geografije.
Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića u Sinju, 2. svibnja, na samu godišnjicu smrti velikoga hrvatskoga pjesnika Antuna Branka Šimića, išli su na terensku nastavu.
Učenici Gimnazije Vukovar sudjelovali su na terenskoj nastavi u Mađarskoj, koja je obuhvatila integriranu nastavu povijesti i biologije.
U sklopu izvannastavne aktivnosti “Umjetna inteligencija – od koncepta do primjene”, učenici Osnovne škole Zorke Sever, Osnovne škole Rajić i Osnovna škola Novska sudjelovali su 5. ožujka u zajedničkoj terenskoj nastavi u Novskoj.
U petak, 21. veljače, učenici 4. b razreda OŠ „Ljudevit Gaj“ Krapina bili na terenskoj nastavi u Radoboju i posjetili muzej Radboa, Centar za prirodu Zagorje i Hižu vinove loze. Ova nastava je dio interdisciplinarnog, međupredmetnog razrednog projekta “Buba u uho” u kojem je jedan od ciljeva i zadataka informiranje, edukacija i popularizacija znanosti koja se ostvaruje u suradnji s lokalnom zajednicom, sa istraživačkim centrima, muzejima, javnim ustanovama, kako bi učenici učili u izvornoj stvarnosti.