Organizatorice terenske nastave bile su učiteljice Elvisa Sekulić, Zvijezdana Žigolić Južvak, Antonela Majić, Vanesa Ficko Berić i Dražena Potočki. U aktivnosti je sudjelovalo 45 učenika, podijeljenih u tri skupine koje su rotirale kroz različite lokacije i aktivnosti. Učenici su imali priliku posjetiti STEM laboratorij, Poduzetnički inkubator PISMO te sudjelovati u edukativnoj i uzbudljivoj LARP igri “Adalbertova tajna”.
Jedan od najzanimljivijih dijelova terenske nastave bila je LARP igra (Live Action Role Play), koja je učenicima omogućila da kroz aktivno sudjelovanje istraže povijesne elemente i priču grada Novske. Ova igra odvijala se kroz niz zagonetki i potraga u autentičnom ambijentu zgrade stare pošte, što je dodatno pojačalo doživljaj. Učenici su se uživjeli u uloge i postali dio priče, što im je omogućilo interaktivno iskustvo slično igranju računalnih igara ili čitanju knjige, ali s naglaskom na stvarnu fizičku prisutnost i rješavanje zadataka u timu.
Udruga mladih Novska organizirala je radionicu iz robotike, koja je učenicima omogućila da se upoznaju s osnovama programiranja i rada s robotima. Kroz interaktivne zadatke, učenici su imali priliku razvijati svoje vještine u STEM području, posebice u znanosti, tehnologiji, inženjerstvu i matematici. Radionica je bila prilagođena dječjoj radoznalosti, a njen cilj bio je potaknuti interes za suvremene tehnologije i njihove primjene.
Poseban dojam na učenike ostavio je posjet PISMO poduzetničkom inkubatoru, koji je specijaliziran za gaming industriju. Ovdje su se upoznali s procesom kreiranja i razvoja videoigara te su imali priliku isprobati inovativne tehnologije, uključujući VR simulatore za testiranje igara. PISMO powered by A1 provodi jednu od najpoznatijih edukacija o izradi videoigara u Hrvatskoj, a učenicima je ovaj posjet pružio uvid u svijet digitalnog razvoja i mogućnosti budućih karijera u gaming industriji.
Ova terenska nastava bila je izuzetno edukativna i inspirativna, pruživši učenicima priliku da se upoznaju s različitim područjima, od povijesti i igre uloga do robotike i razvoja videoigara. Kroz dinamične aktivnosti, učenici su stekli nova znanja, razvili timski duh i istražili suvremene tehnologije koje će oblikovati budućnost.