učenici
eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 2. dio

Nastavak projektnih aktivnosti u cjelogodišnjem eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2” s nestrpljenjem su dočekali učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita. Suvremene metode poučavanja uz primjenu digitalnih alata u nastavi pravi su izazov za trećaše i drugaše dviju partnerskih splitskih škola.

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

eTwinning projekt “Sigurnim korakom u školu 2” – 1. dio

Učenici 3. a i 3. c razreda Osnovne škole Trstenik i učenici 2. a Osnovne škole Split 3 iz Splita ove školske godine sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Sigurnim korakom u školu 2”. Projekt je trajao cijelu školsku godinu obogaćen brojnim raznovrsnim aktivnostima koje su integrirane u suvremene nastavne kurikulume i međupredmetne teme.

Školska godina je iza mene… što sad?

Školska godina je iza mene… što sad?

Ljeto i zasluženi odmor konačno su stigli. Iza školaraca svih dobi je vrlo zahtjevna školska godina koja nam je, uz inače uobičajene i donekle očekivane stresove vezane uz školsko životno razdoblje, donijela i pregršt novih, nepredvidivih i neočekivanih izazova.

Kako pohvala utječe na dječji razvoj

Kako pohvala utječe na dječji razvoj

Pozitivna povratna informacija intuitivno se čini kao neupitno pozitivan način komunikacije roditelja i odgajatelja s djecom, no način na koji je ona formulirana i prenesena djeci može imati različite implikacije za dječji psihički razvoj.