prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Nastavna umijeća

Nastavna umijeća

Koja su sve znanja i osobine nastavnika potrebne za učinkovito poučavanje? Prema knjizi Chrisa Kyriacoua za uspješno poučavanje nastavnici bi trebali posjedovati i razvijati temeljna nastavna umijeća. Autor kaže: “Biti djelotvoran nastavnik znači znati čime i kako potaknuti učenike da uče”.

Nastavna umijeća

Društveno umrežavanje

Društveno umrežavanje (eng. social networking) zasniva se na zamisli da pojedina elektronički povezana računala mogu tvoriti temelj za stvaranje računalno posredovane društvene interakcije. Društvene mreže povezuju ljude s najrazličitijim interesima, a trenutno je u porastu uporaba društvenih mreža u poslovnom okruženju.

Nastavna umijeća

Izrada weba

Želite li osmisliti i izraditi web svojeg predmeta ili dijela nastavnog gradiva ili želite da vaši učenici izrade web stranice na određenu temu? Potrebne su vam što jednostavnije upute, ali i multimedijalni elementi kojima ćete obogatiti stranice? Tada posjetite stranice britanskog televizijskog kanala Channel 4 posvećene izradi webova.

Nastavna umijeća

Profesionalna orijentacija

Osnovni cilj profesionalne orijentacije je podrška u odabiru zanimanja. Profesionalna orijentacija ima veliku važnost u formiranju odgovarajućeg stava prema radu, stvaranja profesionalnog duha i zadovoljstva u budućem radu.

Nastavna umijeća

Wiki u nastavi

Wiki je ime jednog specifičnog alata za upravljanje sadržajem (CMS – Content Management System). Od drugih takvih sustava razlikuje se po tome što dinamičko stvaranje web sadržaja nije ograničeno na uži broj korisnika, nego to može činiti svatko tko to želi.

Nastavna umijeća

PUP – Priručnik za učenje i poučavanje

U novoobjavljenom digitalnom materijalu PUP – Priručnik za učenje i poučavanje nalaze se i sadržaji koji će biti zanimljivi  stručnim suradnicima. PUP sadrži primjere i predloške različitih instrumenata za vrednovanje napredovanja učenika i učinaka nastave te samovrednovanje; za prikupljanje, obradu i analizu podataka; za izvješćivanje i predstavljanje urađenog.

Nastavna umijeća

Igra u nastavi

“Razlog zbog kojeg većina djece ne voli školu nije to što je rad pretežak, nego jer je potpuno dosadan”  (dr. Seymour Papert, prof. na Institutu tehnologije u Massachusettsu). Prema izvještaju Američke akademije za pedijatriju (American Academy of Pediatrics) nestrukturirana igra je zdrava i predstavlja temelj za pomoć u usvajanju socijalnih, emocionalnih i kognitivnih vještina, ali i kao pomoć u nošenju sa stresom.

Nastavna umijeća

Učenje čitanja

Metoda učenja čitanja pod nazivom sintetička fonetika postigla je izniman uspjeh u Škotskoj.  Učenje čitanja malobrojnima je lako, kod većine zahtjeva velik trud, a dio djece ima iznimne poteškoće pri usvajanju te vještine. Učenje čitanja u prosjeku je teže za djecu iz siromašnih obitelji kao i za dječake.

Nastavna umijeća

Obrazovanje odraslih

Potrebe za obrazovanjem odraslih u Hrvatskoj specifične su zbog restrukturiranja gospodarstva i visoke stope nezaposlenosti. Izražena je potreba za prekvalifikacijom (ne)zaposlenih kako bi se povećala zapošljivost.