Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog bila je domaćin prvog međunarodnog sastanka Erasmus+ KA229 “Green Energy Saves the Earth” projekta.
![Kad učitelji budu učenici](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2020/11/shutterstock_1125921914.jpg)
Osnovna škola Ivana Kukuljevića Sakcinskog bila je domaćin prvog međunarodnog sastanka Erasmus+ KA229 “Green Energy Saves the Earth” projekta.
Nastavljamo s objavom razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije” te vam ovog puta donosimo dio razgovora s prof. Andrewom Feenbergom, doajenom filozofije tehnike i suvremene kritičke teorije Frankfurtske škole.
Godišnja eTwinningova konferencija “eTwinning i medijska pismenost: uključiva zajednica i inovativni IKT alati” održat će se 4. i 5. studenoga 2021. u organizaciji Nacionalne organizacije za potporu eTwinningu koja djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.
Praksija je sposobnost pomoću koje shvaćamo kako koristiti ruke i tijelo u zadacima kao što je igranje s igračkama, korištenje predmeta (uključujući olovku ili vilicu), konstrukcijska igra, pospremanje sobe, odnosno sposobnost angažmana u različitim aktivnostima.
U ljeto 2021. započelo je provođenje stručnog usavršavanja učiteljica Osnovne škole Nikole Hribara u sklopu Erasmus+ projekta “Teaching for the future”. Projekt je vrijedan 13.607,00 eura i u potpunosti je financiran u sklopu Erasmus+ programa sredstvima iz Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU-a.
Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika ili nastavničkog vijeća za primjereno ponašanje, već onaj koji procesu učenja i usvajanja novog gradiva i znanja pristupa potaknut ponajprije intrinzičnom motivacijom i koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu.
Loše ili zabrinjavajuće informacije i vijesti, nitko ne voli čuti, a pogotovo kada je riječ o roditeljima i njihovoj djeci. U pitanju mogu biti ocjene, ponašanje, narušeni odnosi s nastavnikom i razrednim kolegama ili nastavnikovo uočavanje kako je došlo do određene promjene u djetetovom ponašanju, ophođenju prema nastavi i narušenom uspjehu.
Mnoge situacije s nastavnicima i kolegama učenicima mogu utjecati na dječje samopoštovanje pa tako i na način na koji se suočavaju sa svakodnevnim izazovima.
Suvremene tehnologije polako ali sigurno uništavaju više poslova nego što ih stvaraju – i taj trend će se vjerojatno nastaviti barem u bliskoj budućnosti (Peters, Jandrić, i Hayes, 2018; Peters i Jandrić, 2018a). Istraživači, ekonomisti i političari nude različite odgovore na problem tehnološki uzrokovane nezaposlenosti.
Creative Commons licencijski ugovori pomažu autorima i korisnicima zaštićenih djela da jasno i nedvosmisleno reguliraju upotrebu djela u digitalnom okruženju. Od svih izazova koje razvoj i upotreba informacijskih tehnologija postavlja suvremenom pravnom poretku, oni na polju ostvarivanja i zaštite prava intelektualnog vlasništva izdvajaju se složenošću i utjecajem na razne aspekte društva.