Održan drugi tzv. TPM sastanak KA 220 projekta The Power of AR and VR: Igniting Passion for Learning Through Innovative Technologies.
Održan drugi tzv. TPM sastanak KA 220 projekta The Power of AR and VR: Igniting Passion for Learning Through Innovative Technologies.
Nastavnici Srednje škole Ban Josip Jelačić, Zaprešić sudjelovali su na prvoj LTT aktivnosti (Learning, Teaching and Training Activity) pod nazivom 1st LTT Activity in Piraeus.
U petak, 21. veljače, učenici 4. b razreda OŠ „Ljudevit Gaj“ Krapina bili na terenskoj nastavi u Radoboju i posjetili muzej Radboa, Centar za prirodu Zagorje i Hižu vinove loze. Ova nastava je dio interdisciplinarnog, međupredmetnog razrednog projekta “Buba u uho” u kojem je jedan od ciljeva i zadataka informiranje, edukacija i popularizacija znanosti koja se ostvaruje u suradnji s lokalnom zajednicom, sa istraživačkim centrima, muzejima, javnim ustanovama, kako bi učenici učili u izvornoj stvarnosti.
Kroz projektne zadatke učitelji informatike mr.sc. Tamara Ređep iz I. Osnovne škole VARAŽDIN i Tomislav Leček iz III. Osnovne škole VARAŽDIN, u sklopu nastave informatike satove programiranja obogatili su primjenom novih i inovativnih tehnologija kao što su mBot roboti i 3D modeli koji stvaraju opipljivu stvarnost.
U Osnovnoj školi “August Cesarec” u Ivankovu učenici petih i sedmih razreda zajedno s učiteljicama Marijom Jurić i Ivanom Ljevnaić, sudjelovali su u projektu “Virtualna stvarnost u Bibliobusu 2 plus (VR u BBB 2+)”.
“Augmented reality” tj. virtualna stvarnost je inovativna metoda poučavanja prilagođena tzv. “globalnim” učenicima. Učenici Trgovačke i komercijalne škole Davor Milas iz Osijeka dobili su zadatak postaviti fotografije životinja iz svoje kućne okoline na digitalne platforme.
Učenici Trgovačke i komercijalne škole Davor Milas iz Osijeka, dugi niz godina sudjeluju u međunarodnim projektima. U školskoj godini 2019./2020. učenici su sudjelovali u dva eTwinning projekta pod vodstvom profesorice engleskog i njemačkog jezika Marinele Boras, školske eTwinning i Erasmus koordinatorice. Jedan od njih je “Augmented Reality in the classroom” – projekt o korištenju virtualne stvarnosti u nastavi.