prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Projekt usmjeren na zdrave navike djece: Vrtim zdravi film

Vrtim Zdravi Film dio je globalne Nestlé inicijative kojoj je cilj educirati što više djece školske dobi o važnosti pravilne prehrane i bavljenja tjelesnom aktivnošću, u svrhe stjecanja pravilnih životnih navika.

Projekt Vrtim Zdravi Film, koji već deset godina zajednički provode Nestlé Adriatic i Hrvatski školski sportski savez, udružuje snage s javnozdravstvenim programom PETICA-igrom do zdravlja, Hrvatskoga liječničkog zbora. Zajedno će provesti niz aktivnosti usmjerenih na stvaranje zdravih navika djece i njih više od 18.000 ove godine uključiti u edukaciju. Prema broju obuhvaćane djece, PETICA i Vrtim Zdravi Film zajedno čine najopsežnije programe takve vrste u regiji.

Projekt Vrtim Zdravi Film provodi se na nacionalnoj razini u višim razredima osnovnih škola i obuhvaća teme pravilne prehrane i važnosti redovitog bavljenja tjelesnom aktivnošću. Koristi od edukacije do sada imalo je više od 60.000 učenika i 15.000 roditelja.  PETICA – igrom do zdravlja usmjerena je na učenike nižih razreda osnovnih škola i njihove roditelje, a krajnji je cilj prevencija pretilosti.  U sklopu programa educirano je više od 5000 učenika i njihovih roditelja te je uključeno više od 12 000 dionika. Također, provedeno je više od 3300 različitih predavanja i radionica posvećenih stvaranju zdravijih životnih navika u sklopu školskog kurikuluma u zagrebačkim osnovnim školama.

Suradnja počinje provedbom aktivnosti ,,Budi za pet, misli na svoj planet” u sklopu koje, na društvenim mrežama PETICE i Nestlé Facebook stranici, 1. travnja kreće kreativan digitalni natječaj.

U sklopu natječaja prikupljat će se i recepti, a najbolji će biti objavljeni u digitalnoj kuharici. Najkreativniji prema izboru stručnog žirija će biti nagrađeni godišnjim najmom vrta „Gruntek“ sa sadnim materijalom kako bi i nakon kampanje mogli nastaviti sa zdravim životnim navikama.

Za dodatne informacije, posjetite mrežne stranice nestle.hr.