prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Razmjena iskustava u nastavi njemačkog

Od 20. do 24. listopada, u Osnovnoj školi Sveti Petar Orehovec gostovala je Ljiljana Jovičić Kacarov, profesorica njemačkog jezika iz Osnovne škole „Momčilo Nastasijević“ iz Gornjeg Milanovca (Srbija).

Ovo gostovanje realizirano je zahvaljujući Erasmus+ programu koji uz individualne mobilnosti učitelja omogućava i pozivanje eksperta u školu.

U orehovečkoj školi ovu mogućnost iskoristili su jer učitelji stranih jezika zbog privatnih obaveza nisu mogli ići na strukturirane tečajeve u inozemstvo, a Erasmus+ planom predvidjeli su usavršavanje učitelja stranih jezika.

Aktivnosti učiteljice Jovičić Kacarov bile su usmjerena na razmjenu iskustva, suvremene metode rada i odgovornu upotrebu digitalnih alata u nastavi. Po nekoliko sati gošća je provela je na nastavi sa svakom od tri učiteljice njemačkog jezika i to u matičnoj školi te područnim školama Fodrovec i Bočkovec.

Promatrala je njihovu nastavu. Ali i sama je održala nekoliko sati te je pokazala kako se pametna ploča može koristiti u kombinaciji s vizualnim sadržajima i interaktivnim igrama. Na održanim satovima osobito je nastojala prenijeti svoj stil rada. On se odlikuje poticanjem učenika na usmenu komunikaciju, timski rad i razmjenu mišljenja kroz kratke zadatke, kvizove i digitalne igre.

Učenicu su učiteljicu Jovičić Kacarov dobro prihvatili i bili su vrlo aktivni na nastavi. Gostujuća učiteljica istaknula je da u svoju školu nosi nova iskustva vezana za nastavu u kombiniranim odjeljenjima. U svojoj učiteljskoj karijeri ona nije imala priliku predavati u kombiniranim odjeljenjima i istaknula je kako je takav oblik rada vrlo zahtjevan.

Nakon svakog nastavnog dana gošća je s kolegicama analizirale provedene aktivnosti. U fokusu su bile rasprave o korištenju digitalnih alata, ali ne kao cilj sam po sebi, već u svrhu podrške učenju, komunikaciji i kreativnosti.

Evaluacijom gostovanja eksperta utvrđeno je da su učiteljice bile zadovoljne organizacijom i strukturom petodnevnog programa, ali smatraju da bi za opsežniju razmjenu iskustva i problema u radu trebalo duže vremensko razdoblje.