Učenici Ekonomsko-birotehničke škole (smjer Hotelijersko-turistički tehničar) u Slavonskome Brodu i njihova profesorica Ivana Opačak polako prevladavaju izazove nastave na daljinu i postaju svjesni njezinih blagodati. Tijekom 4 sata nastave engleskoga jezika uspješno su ovladali novim digitalnim alatima (Padlet, Genial.ly, Tricider) koji će im koristiti u procesu komunikacije i suradničkoga učenja, ali i diseminacije rezultata i vrednovanja ishoda učenja. U okviru 10. nastavne cjeline “True Art“ obradili su nastavnu jedinicu “Tourism in Dubrovnik“ nakon koje će uslijediti usvajanje vještine uspješnoga prezentiranja i predstavljanje lokalnih znamenitosti po izboru učenika.
Virtualni posjet Muzeju grada Zagreba
Posjetite li mrežnu stranicu Muzeja grada Zagreba, Muzejom možete virtualno prošetati, možete pogledati devet ranije realiziranih izložbi te razgledati on-line muzejske zbirke.
Objava drugog dijela rezultata OECD-ova istraživanja TALIS 2018
U ponedjeljak 23. ožujka 2020. godine, objavljen je drugi dio rezultata međunarodnog istraživanja TALIS.
Nastava biologije na daljinu i usvajanje nastavnih sadržaja kroz didaktički izrađene module – primjeri iz prakse
Ovih dana svjedoci smo tome da u današnjem svijetu nepredvidljivih okolnosti moramo brzo reagirati na novonastalu situaciju, prilagoditi se u skladu s mogućnostima i u što kraćem mogućem roku osmisliti nove načine i modele komunikacije pomoću kojih ćemo omogućiti učenicima da usvoje nastavni sadržaj putem nastave na daljinu.
Obavijest nakladnicima
Sukladno Odluci o privremenoj organizaciji rada – Epidemija COVID-19 Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu od 19. ožujka 2020., zaposlenici Odjela Bibliografsko središte, Ureda za izradu CIP zapisa, Ureda za ISBN, ISSN i ISMN te Ureda za DOI svoje poslove obavljaju od kuće te uredi nisu telefonski dostupni.
Frazemi – nastava na daljinu
Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića prvi su tjedan nastave na daljinu na satovima Hrvatskoga jezika učili o frazemima – izrazima prenesenoga značenja. Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti su:
prepoznati frazeme u govoru i pismu
uočiti i dati objašnjenje za preneseno značenje frazema
razlikovati frazeme kao samostalne rečenice od frazema koji su dio rečenice
samostalno rabiti frazeme.
Nastava biologije na daljinu i usvajanje nastavnih sadržaja kroz didaktički izrađene module – primjeri iz prakse
Ovih dana svjedoci smo tome da u današnjem svijetu nepredvidljivih okolnosti moramo brzo reagirati na novonastalu situaciju, prilagoditi se u skladu s mogućnostima i u što kraćem mogućem roku osmisliti nove načine i modele komunikacije pomoću kojih ćemo omogućiti učenicima da usvoje nastavni sadržaj putem nastave na daljinu.
Ususret Svjetskome danu poezije u školi na daljinu
Uoči Svjetskoga dana poezije (21. ožujka) prošle godine u knjižnici Ekonomsko-birotehničke škole u Slavonskome Brodu održana je prva pjesnička večer koju su priredili učenici škole s profesoricama hrvatskoga i engleskog jezika Dajanom Karakaš i Ivanom Opačak. Planirana ovogodišnja pjesnička večer u Spomen-domu Dragutina Tadijanovića nije se mogla fizički održati, stoga je upriličeno slavlje poezije „na daljinu“ kojemu su se pridružili brojni sadašnji i bivši učenici škole.
Tajni život u kapljici vode i žličici tla
Učenici sedmih razreda OŠ Dore Pejačević iz Našica upoznali su tajni mikrosvijet vode i tla te spoznali važnost očuvanja okoliša za zdrav život. Primjenom istraživačke nastave, praktičnog rada i IKT-a u nastavi, olakšali smo učenicima pristup nastavnim sadržajima, motivirali ih za aktivno učenje i sudjelovanje u nastavi.
Odluka o dodjeli nagrada za učenike osnovnih i srednjih škola na temu „Kako postati zeleni potrošač?“
U povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača 2020., Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja raspisalo je Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač?“ koji je bio otvoren od 11. veljače do 2. ožujka 2020. Dana 4. i 5. ožujka 2020. godine održane su sjednice Povjerenstva za vrednovanje radova pristiglih na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu „Kako postati zeleni potrošač?“ te je donesena odluka o najboljim radovima.