prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
Sve novosti test
Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Učenici Ekonomsko-birotehničke škole (smjer Hotelijersko-turistički tehničar) u Slavonskome Brodu i njihova profesorica Ivana Opačak polako prevladavaju izazove nastave na daljinu i postaju svjesni njezinih blagodati. Tijekom 4 sata nastave engleskoga jezika uspješno su ovladali novim digitalnim alatima (Padlet, Genial.ly, Tricider) koji će im koristiti u procesu komunikacije i suradničkoga učenja, ali i diseminacije rezultata i vrednovanja ishoda učenja. U okviru 10. nastavne cjeline “True Art“ obradili su nastavnu jedinicu “Tourism in Dubrovnik“ nakon koje će uslijediti usvajanje vještine uspješnoga prezentiranja i predstavljanje lokalnih znamenitosti po izboru učenika.  

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Virtualni posjet Muzeju grada Zagreba

Posjetite li mrežnu stranicu Muzeja grada Zagreba, Muzejom možete virtualno prošetati, možete pogledati devet ranije realiziranih izložbi te razgledati on-line muzejske zbirke.

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Obavijest nakladnicima

Sukladno Odluci o privremenoj organizaciji rada – Epidemija COVID-19 Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu od 19. ožujka 2020., zaposlenici Odjela Bibliografsko središte, Ureda za izradu CIP zapisa, Ureda za ISBN, ISSN i ISMN te Ureda za DOI svoje poslove obavljaju od kuće te uredi nisu telefonski dostupni.

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Frazemi – nastava na daljinu

Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića prvi su tjedan nastave na daljinu na satovima Hrvatskoga jezika učili o frazemima – izrazima prenesenoga značenja. Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti su:

prepoznati frazeme u govoru i pismu
uočiti i dati objašnjenje za preneseno značenje frazema
razlikovati frazeme kao samostalne rečenice od frazema koji su dio rečenice
samostalno rabiti frazeme.

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Ususret Svjetskome danu poezije u školi na daljinu

Uoči Svjetskoga dana poezije (21. ožujka) prošle godine u knjižnici Ekonomsko-birotehničke škole u Slavonskome Brodu održana je prva pjesnička večer koju su priredili učenici škole s profesoricama hrvatskoga i engleskog jezika Dajanom Karakaš i Ivanom Opačak. Planirana ovogodišnja pjesnička večer u Spomen-domu Dragutina Tadijanovića nije se mogla fizički održati, stoga je upriličeno slavlje poezije „na daljinu“ kojemu su se pridružili brojni sadašnji i bivši učenici škole.

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Tajni život u kapljici vode i žličici tla

Učenici sedmih razreda OŠ Dore Pejačević iz Našica upoznali su tajni mikrosvijet vode i tla te spoznali važnost očuvanja okoliša za zdrav život. Primjenom istraživačke nastave, praktičnog rada i IKT-a  u nastavi, olakšali smo učenicima pristup nastavnim sadržajima, motivirali ih za aktivno učenje i  sudjelovanje u nastavi.

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Odluka o dodjeli nagrada za učenike osnovnih i srednjih škola na temu „Kako postati zeleni potrošač?“

U povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača 2020., Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja raspisalo je Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač?“ koji je bio otvoren od 11. veljače do 2. ožujka 2020. Dana 4. i 5. ožujka 2020. godine održane su sjednice Povjerenstva za vrednovanje radova pristiglih na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu „Kako postati zeleni potrošač?“ te je donesena odluka o najboljim radovima.