Službeni naziv eTwinning projekta je 100. dan u školi ali aktivnosti se provode skoro cijelo drugo polugodište tj. od siječnja do kraja svibnja. I ove su se godine aktivnosti projekta pretvorile u dijeljenje znanja, kreativnosti i digitalnih vještina.
Učenici petih razreda Osnovne škole Petrijanec obilježili su 100. dan u školi na kreativan i edukativan način kroz nastavu Informatike. Podijeljeni u timove, istraživali su četiri zanimljive teme: 100 emotikona, 100 logotipa, 100 robota i 100 aplikacija. Svaka je grupa prikupljala slike i informacije, organizirala ih u tablice ili popise te analizirala različite karakteristike svakog elementa.
Istraživanjem emotikona i logotipa učenici su učili o simbolici, vizualnoj komunikaciji i značenju znakova u digitalnom svijetu. Proučavanjem robota i aplikacija stekli su uvid u tehnologije koje oblikuju našu svakodnevicu, razvijajući pritom digitalnu pismenost i kritičko razmišljanje.
100 učenika 6., 7. i 8. razreda skladalo je pjesme na satu Informatike. Učenici su pomoću alata umjetne inteligencije Song Maker skladali pjesmu od točno 100 nota. Mogli su odabrati glazbeni instrument i dodati ritam pjesmi. Neki učenici skladali su pjesmu na temelju zvuka, a drugi na temelju vizualnog izgleda pjesme. Spremili su i podijelili svoje pjesme u zajedničkom dokumentu Google dokumenata.
Kroz raznolike aktivnosti, koje uključuju i temu sigurnijeg Interneta, učenici su pokazali kako se digitalna pismenost može razvijati na zabavan, smislen i sigurniji način.
Istraživanjem emotikona, logotipa, robota i aplikacija učenici petih razreda učili su o simbolima, tehnologiji i svakodnevnim digitalnim alatima, dok su stariji učenici kroz glazbu izražavali svoju kreativnost i razumijevanje digitalnih alata.
Obilježavanje 100. dana u školi tako je postalo više od simboličnog broja – pretvorilo se u višemjesečno iskustvo koje potiče timski rad, istraživački duh i stvaralaštvo u digitalnom okruženju.