prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Virtualni tjedan botaničkih vrtova

Područna škola Vrsine je jedna od područnih škola u Osnovnoj školi Ivana Duknovića Marina. Kroz projekt „Sigurnim korakom u školu 1“ područna škola je realizirala posljednju aktivnost – Virtualni tjedan botaničkih vrtova.

U malom dalmatinskom selu Vrsine nedaleko od Trogira cvate mediteranski školski vrt. Južni dio vrta zasađen je ukrasnim i ljekovitim biljem, u istočnom dijelu nalazi se maslinik u kojem je podignuta kamena kućica u spomen na sve težake vrsinskog kraja.

Školske godine 2013./2014. škola se priključila obilježavanju Tjedna botaničkih vrtova u organizaciji Hrvatskog botaničkog društvo. Škola je organizirala različite radionice i stručna predavanja. U proteklih šest godina školski vrt posjetilo je preko tisuću učenika, organizirano preko dvadeset radionica i predavanja. 

Cilj projekta „Sigurnim korakom u školu 1“ je razviti suradnju učitelja i učenika prvih razreda osnovne škole koji su u ovoj školskoj godini započeli rad po novim predmetnim kurikulumima. Želja je osnažiti primjenu digitalnih alata u nastavi, međusobnu suradnju i razmjenu iskustva. Polazište u planiranju aktivnosti su ishodi učenja koji će se ostvariti kroz sve nastavne predmete i sve međupredmetne teme. 
Jedna od aktivnosti je bila virtualna šetnja školskim vrtom i upoznavanje mediteranskog bilja školskog vrta. Tijekom virtualnog Tjedna botaničkih vrtova održane su dvije likovne radionice po napucima Muzeja grada Trogira i HZTK. 
U petak, 29.svibnja 2020. godine, učiteljica je na eTwinningu organizirala događaj pod nazivom „Jutro pejzažne poezije“ prilikom kojeg su učenici iz različitih krajeva Hrvatske recitirali pejzažnu poeziju. Događaj je bio i prigoda za upoznavanje novih prijatelja.  
Ovim projektom učenici su ostvarili suradnju s drugim učenicima iz različitih krajeva Hrvatske, stvaralački su se izražavali prema vlastitom interesu. Potaknuti različitim iskustvima i doživljajima književnog teksta, učenici su uspoređivali organiziranost u prirodi promatrajući neposredni okoliš.