prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Završna konferencija Erasmus+ projekta “Digital Learning Paths”

Od studenoga 2021. godine Strojarska i prometna škola partner je u Erasmus+ KA220 projektu “Digital learning paths”.

Riječ je o projektu suradničkih partnerstva u području strukovnoga obrazovanja i osposobljavanja. Zahvaljujući projektu, izrađen je niz digitalnih materijala i puteva učenja dostupnih javnosti na platformi Ariadna.education. Upravo, kako bi šira javnost upoznala rezultate projekta te saznala detalje o načinu korištenja besplatno dostupnih digitalnih materijala i puteva učenja, 19. ožujka 2024. godine održana je završna konferencija projekta.

Sama konferencija organizirana je hibridno: uživo u dvorani Županijske komore Varaždin – HGK i mrežno s nositeljem i svim partnerima projekta. Nositelj projekta je belgijska škola GO! technisch atheneum Zavelenberg Sint-Agatha-Berchem, a uz Strojarsku i prometnu školu partneri na projektu su Industrijsko-obrtnička škola iz Šibenika, Tehnička škola Vlasotince i Prva tehnička škola Kruševac iz Srbije, IES Náutico Pesquero de Pasaia Blas de Lezo BHI iz Španjolske te nevladine organizacije Institutul pentru Educatie iz Rumunjske i Institoyto koinonikis kainotomias kai synoxis iz Grčke.

Glavni cilj projekta, povećanje atraktivnosti strukovnih zanimanja uvođenjem inovativnih metoda poučavanja strukovnih sadržaja, postignut je kreiranim digitalnim putevima učenja iz pet područja struke. Tako se na platformi Ariadna.education može pronaći preko 130 digitalnih puteva učenja iz područja strojarstva, automatizacije i robotike, graditeljstva, pomorske tehnike i centralnoga grijanja.

Prvi dio konferencije održao se uživo. Nakon pozdravnih govora ravnateljice Strojarske i prometne škole Snježane Klarić i više stručne suradnice Županijske komore Varaždin – HGK Renate Papec, koordinatorica projekta Ksenije Perhaj ukratko je predstavila projekt dok je profesorica Ana Marketin-Sedlar održala predavanje o nastajanju digitalnih puteva učenja. Sudionici konferencije iz ustanova povezanih s obrazovanjem, poduzeća i odgojno-obrazovnih ustanova sjeverozapadne regije Republike Hrvatske tijekom predavanja saznali su detalje o korištenim web alatima i načinu kreiranja digitalnih puteva učenja.

Drugi dio konferencije održao se mrežno. Tijekom toga dijela eksperti Doru Stefanescu i Olimpius Istrate prezentirali su izazove s kojima su se susretali tijekom kreiranja platforme Ariadna.education. U nastavku su, nositelj projekta Hugo Vernaeve te koordinatori partnerskih ustanova Dina Anđelković, Ksenija Perhaj, Mikel Arrieta, Nives Juras Jabuka, Maria Karamprounarioti i Dragan Živković, pokazali kako su nastajali digitalni materijali i putevi učenja u njihovim ustanovama. U Strojarskoj i prometnoj školi digitalne materijale iz područja strojarstva i digitalne puteve učenja izrađivali su profesori Ana Marketin-Sedlar, Slavo Marketin i Đurđica Drdić te koordinatorica projekta Ksenija Perhaj.

Tijekom trećega dijela konferencije, koji se proveo uživo, Renata Papec održala je zanimljivo predavanje o povezanosti digitalnog učenja i zahtjeva modernog tržišta rad te je održana radionica. Za vrijeme radionice, koju je vodila Ana Marketin-Sedlar, sudionici konferencije upoznali su se sa strukovnom mrežnom platformom Ariadna.education te su i sami pokušali izraditi jedan put digitalnog učenja. Zahvaljujući tome što su se tijekom dijela konferencije svi projektni partneri iz Belgije, Rumunjske, Španjolske, Srbije i Hrvatske povezali i putem MS Teamsa, konferencija je dobila međunarodni karakter.

Prije završetka projekta, u Strojarskoj i prometnoj školi održat će se posljednji transnacionalni projektni sastanak. Svrha sastanka, uz obilazak poduzeća pridruženih partnera projekta, je i diseminirati projektne rezultate kroz eTwinningov projekt Digital learning paths (DLP). Erasmus+ projekt Digital learning paths završit će 31. svibnja 2024. godine.