Nagradom Scientix Awards 2025. godine su nagrađene učiteljice Ana Šuman i Ljiljana Štanfelj dok su Xiaomi nagradom nagrađene Ivana Brckan i Mirela Radošević. Učiteljice su sudjelovale u radionici Science Project Workshop „Bridging the Digital Divide in Education“.
Tijekom održavanja radionice paralelno se održavao trening učitelja i nastavnika koji su uključeni u Xiaomi pilot projekt te radionice namijenjene učiteljima i nastavnicima koji su dobitnici Scientix nagrada.
Učiteljice Ana Šuman iz OŠ Jordanovac iz Zagreba i Ljiljana Štanfelj iz OŠ „Dobriša Cesarić“ iz Osijeka su sudjelovale u prethodno navedenom natječaju Scientix Discovery Campaign 2025. godine, i to kreiranjem inovativnih implementacijskih priča (Story of Implementation).
Njihove implementacijske priče bit će objavljene i na blogu Teaching with Europeana.
Osnovni ciljevi radionice Science Project Workshop su edukacija i primjena raznovrsnih edukacijskih materijala i tehnologija u nastavi u koje su integrirane STE(A)M aktivnosti. Tijekom održavanja radionice učitelji i nastavnici su istraživali i kreirali scenarije aktivnog učenja povezane s aktivnim građanskim djelovanjem, bilo na lokalnoj, nacionalnoj ili globalnoj razini.
U središtu scenarija aktivnog učenja bili su održivi razvoj i digitalna pismenost. Na radionici su predstavljeni razni edukacijski materijali i izvori te mogućnosti dodatnog usavršavanja (NBS Edu World, GNB, STEAM Learning Ecologies, Life Terra, LOESS, Europeana Projects i dr.).
Sve aktivnosti radionica ispunjene su inovacijama, kreativnošću, timskim radom i novim znanjima. Sudjelovanjem na radionicama Science Project Workshop učitelji i nastavnici stekli su bogato iskustvo u radu s drugim europskim učiteljima, kao i nova znanja i vještine koje mogu primijeniti u radu s učenicima te tako dodatno obogatiti svoju nastavu.