Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.

Nekoliko statističkih podataka o igrama u obrazovanju:

  • u SAD-u 9 od 10 djece igra elektroničke igrice
  • prosječni učenik 8. razreda igra se oko 23 sata tjedno
  • djevojčice se igraju 12 sati tjedno
  • igre potiču učeničku pažnju na nastavi
  • korištenje igara povezano je s 20% boljim školskim uspjehom
  • jedna je studija pokazala da će kirurg biti učinkovitiji ukoliko igra video igre
  • učenici u Japanu koji igraju igrice u kojima likovi pokazuju pozitivne emocije češće će ih i sami pokazivati
  • 70% nastavnika slaže se da igre u nastavi povećavaju motivaciju i angažiranost učenika
  • 60% nastavnika kaže da koriste igre u personalizaciji predavanja
  • 62% kaže kako im igre pomažu da dopru do različitih učenika
  • igre pomažu u razvoju multijezničnih vještina
  • također pomažu u razvoju vještina rješavanja problema.

 

Izvor: Edudemic