Bliži se kraj školske godine i razina stresa se povećava. Ispitivanja, pisane provjere, prezentacije.

Bliži se kraj školske godine i razina stresa se povećava. Ispitivanja, pisane provjere, prezentacije.
Projekt “Lektira bez papira” inovativna je inicijativa usmjerena na približavanje književnosti učenicima na suvremen, kreativan i održiv način. Kroz različite aktivnosti, poput interpretacije priča, radionica recikliranja i kreativnog izražavanja, učenici razvijaju maštu, motoričke vještine i ekološku svijest. Ovaj projekt povezuje čitanje s praktičnim iskustvima, čineći učenje zabavnim i inspirativnim, a istovremeno promiče ljubav prema knjigama i očuvanje njihovih vrijednosti.
Učenice osmih razreda OŠ “Dobriša Cesarić” iz Osijeka Lorena, Nikolina i Tena zajedno s mentoricom Ljiljanom Štanfelj i ove godine su se prijavili na 6. Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije.
Moodle, jedan od najpopularnijih sustava za upravljanje učenjem (LMS) na svijetu, slavi svoj 22. rođendan! Razvijen od strane Martina Dougiamasa, koji je kao dijete živio u pustinji u zapadnoj Australiji, 1000 kilometara od najbliže škole, Moodle je zamišljen kao platforma otvorenog koda koja omogućava kvalitetno obrazovanje za sve.
Učiteljica OŠ Sveti Petar Orehovec, Tanja Maltar Okun, pohađala je tečaj “Experiential Learning in Tenerife: Thorugh Nature and History” na Kanarskom otoku – Tenerife.
Od 4. do 14. kolovoza na otoku Šipanu održat će se 21. izdanje Ljetne škole filma Šipan. U četiri filmske radionice sudjelovat će rekordnih 67 polaznika, a svake večeri organizirane su filmske projekcije, koncerti ili predstave.
CARNET-ov Odjel za razvoj koncepata e-učenja započeo je niz intervjua s donosiocima strateških odluka u odgojno-obrazovnom sustavu, a s ciljem ispitivanja stavova i potreba od sustava za analitiku učenja.
Ako ste ikada sreli dijete u dobi od 3-4 godine primijetili ste da su prave male spužve, uvijek željni novih znanja i iskustava.
Na Dječjem odjelu Knjižnice Silvija Strahimira Kranjčevića organizirana je besplatna pomoć u učenju za osnovnu i srednju školu iz hrvatskog jezika i književnosti.
Što je dokaz nečije visoke inteligencije – uspješno položeni ispiti, dobro plaćen posao ili sposobnost slikanja lijepih slika? Svi mi imamo nekakvu inteligenciju, no kako je definirati i izmjeriti? Svi mi otprilike znamo što je to inteligencija, no ipak ju je teško točno definirati, a još teže izmjeriti. Ni sami psiholozi se među sobom ne slažu.