prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
igre
Školski dan stripa

Školski dan stripa

Dugogodišnji knjižničar VI. osnovne škole Miroslav Cmuk prošle je godine preminuo u 39. godini nakon duge i teške bolesti, a na mnoge generacije učenika ostavio je neizbrisiv trag. U njima je probudio želju za čitanjem, osobito čitanjem stripova koji su mu i samom bili jedna od najdražih umjetnosti.

Matematički ulični festival

Matematički ulični festival

Matematički ulični festival održat će se u subotu, 29. listopada na četiri lokacije u Zagrebu, cilj mu je popularizirati matematiku zabavnim igrama i najaviti 10. Večeri matematike koja će se održati 1. prosinca diljem Hrvatske, priopćilo je Hrvatsko matematičko društvo.

Videoigre (kao alat) u nastavi

Videoigre (kao alat) u nastavi

Ono što nam je digitalna tehnologija donijela, a osmišljeno je radi zabave, svakako su videoigre. Otkako je prva igrica Tennis for two predstavljena javnosti, prošle su čak 64 godine! Svijet videoigara iznimno je napredovao na različitim razinama, a virtualna stvarnost nešto je o čemu su naši djedovi i bake mogli samo sanjati.

Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi

Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi

U Zagrebu, od 13. do 18. listopada 2019. godine,  Osnovna škola Frana Galovića iz Zagreba partner je u Erasmus + KA2 projektu pod nazivom „Games for learning Science“ (GFLS). Projekt se odvija u periodu od rujna 2018. godine do kolovoza 2020. godine, a glavni je cilj igrama učenicima približiti znanost i olakšati usvajanje znanja iz STEM područja. Partnerske škole su iz Španjolske, koja je ujedno koordinatorska zemlja i Grčke, Češke i Latvije.
 

Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi

Informirajte se i postavite ograničenja u kupnji igra i aplikacija

Mnogi će se roditelji neugodno iznenaditi kada vide da je dijete, bez njihova znanja, potrošilo novac na novu igru ili aplikaciju, ili na neke dodatne mogućnosti u inače možda i besplatnoj igri. Dobro je znati da se ovakvo nešto može dogoditi i unaprijed se informirati, razgovarati i dogovoriti pravila s djetetom i, ako smatrate da je potrebno, postaviti ograničenja na uređaju.

Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi

Budućnost igara u obrazovanju

Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.

Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi

Manje televizije, više zabave

Jeste li pokušali potaknuti svog desetogodišnjaka da malo manje gleda televiziju? Takvi pokušaji obično završavaju s rezultatom 1:0 za desetogodišnjaka. Nakon što se ekran te čarobne kutije zamrači (naravno, na roditeljsko inzistiranje), on ne zna što bi sa sobom, kuda da usmjeri pogled, kako da sada ispuni svoje vrijeme…