Olimpijske igre ili Olimpijada najveći je sportski spektakl. Postoje ljetne i zimske, a održavaju se svake četiri godine u drugom gradu.
Opasnosti multiplayer igara i rizično ponašanje
Multimedijske računalne igre danas predstavljaju jedan od najčešćih oblika digitalne zabave, a posebno su popularne one s više igrača (multiplayer games), koji igraju zajedno ili u timovima na mreži te pritom komuniciraju.
Školski dan stripa
Dugogodišnji knjižničar VI. osnovne škole Miroslav Cmuk prošle je godine preminuo u 39. godini nakon duge i teške bolesti, a na mnoge generacije učenika ostavio je neizbrisiv trag. U njima je probudio želju za čitanjem, osobito čitanjem stripova koji su mu i samom bili jedna od najdražih umjetnosti.
Matematički ulični festival
Matematički ulični festival održat će se u subotu, 29. listopada na četiri lokacije u Zagrebu, cilj mu je popularizirati matematiku zabavnim igrama i najaviti 10. Večeri matematike koja će se održati 1. prosinca diljem Hrvatske, priopćilo je Hrvatsko matematičko društvo.
Videoigre (kao alat) u nastavi
Ono što nam je digitalna tehnologija donijela, a osmišljeno je radi zabave, svakako su videoigre. Otkako je prva igrica Tennis for two predstavljena javnosti, prošle su čak 64 godine! Svijet videoigara iznimno je napredovao na različitim razinama, a virtualna stvarnost nešto je o čemu su naši djedovi i bake mogli samo sanjati.
Erasmus + KA2 “Games for learning Science” LTTA u našoj školi
U Zagrebu, od 13. do 18. listopada 2019. godine, Osnovna škola Frana Galovića iz Zagreba partner je u Erasmus + KA2 projektu pod nazivom „Games for learning Science“ (GFLS). Projekt se odvija u periodu od rujna 2018. godine do kolovoza 2020. godine, a glavni je cilj igrama učenicima približiti znanost i olakšati usvajanje znanja iz STEM područja. Partnerske škole su iz Španjolske, koja je ujedno koordinatorska zemlja i Grčke, Češke i Latvije.
Informirajte se i postavite ograničenja u kupnji igra i aplikacija
Mnogi će se roditelji neugodno iznenaditi kada vide da je dijete, bez njihova znanja, potrošilo novac na novu igru ili aplikaciju, ili na neke dodatne mogućnosti u inače možda i besplatnoj igri. Dobro je znati da se ovakvo nešto može dogoditi i unaprijed se informirati, razgovarati i dogovoriti pravila s djetetom i, ako smatrate da je potrebno, postaviti ograničenja na uređaju.
Budućnost igara u obrazovanju
Gemifikacija je trend koji neće uskoro nestati. Elementi edukacijskih igara koje upotrijebite u nastavi mogu pomoći u stvaranju dinamičnog i interaktivnog okruženja, koje će doprinijeti angažiranosti učenika. Gemikifacija kao trend ima brojne odlike koje bi mogle utjecati na to da ostane popularna dulje vremena.
Manje televizije, više zabave
Jeste li pokušali potaknuti svog desetogodišnjaka da malo manje gleda televiziju? Takvi pokušaji obično završavaju s rezultatom 1:0 za desetogodišnjaka. Nakon što se ekran te čarobne kutije zamrači (naravno, na roditeljsko inzistiranje), on ne zna što bi sa sobom, kuda da usmjeri pogled, kako da sada ispuni svoje vrijeme…