prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Erasmus+ projekt “We are eco friendly”

Osnovna škola Krapinske Toplice sudjeluje u provedbi Erasmus+ KA2 projekta “We are eco-friendly” kao partner slovačkoj školi Základná škola Jozefa Cígera Hronského Krupina. Projekt je sufinanciran sredstvima programa Europske unije Erasmus+.

U srijedu, 26. svibnja 2021. godine, odrađen je zadnji virtualni sastanak na platformi Zoom u sklopu Erasmus + KA2 projekta “We are eco friendly” između slovačke škole Základná škola Jozefa Cígera Hronského Krupina i Osnovne škole Krapinske Toplice. Na sastanku je sudjelovalo osam učitelja i sedam učenika. Rječnik su učenici radili na satovima engleskog jezika, biologije i kemije i na taj način međupredmetno su povezivali obrazovne sadržaje iz područja ekologije. Učenici su tijekom sastanka predstavili slikovni rječnik s ekološkim pojmovima na engleskom, slovačkom i hrvatskom jeziku. Slovački učenici čitali su riječi na slovačkom i engleskom rječniku, a hrvatski učenici na hrvatskom i engleskom jeziku. U rječniku se nalaze teme: voda, more, šume, onečišćenje zraka, globalno zagrijavanje, recikliranje, zaštićene životinje u Slovačkoj i Hrvatskoj. Rječnik će nakon tiskanja biti izložen u školskoj knjižnici Osnovne škole Krapinske Toplice i u Općinskoj knjižnici Krapinske Toplice. U digitalnom izdanju rječnik se može pogledati na mrežnim stranicama Osnovne škole Krapinske Toplice. Tijekom sastanka razmijenili su i iskustva i informacije oko upisa u srednju školu. Zajednički projekt donio im je mnogo lijepih iskustava i novih znanja pa su na kraju sastanka dogovorili nastavak suradnje na novim Erasmus i eTwinning projektima. Neki od ciljeva i aktivnosti ovog projekta su:

  • razvijanje pozitivnog stava učenika prema zaštiti okoliša
  • doprinos boljem stanju okoliša u kojem živimo sadnjom drveća, cvijeća i drugih biljaka i sudjelovanjem u akcijama čišćenja mjesta
  • sudjelovanje u raznim procesima recikliranja u školi i u obitelji
  • sudjelovanje u istraživanju svjetlosnog onečišćenja
  • učenje o različitim procesima recikliranja
  • korištenje IKT tehnologije
  • podučavanje i učenje engleskog jezika
  • razvijanje vještina komuniciranja
  • razvijanje vještina promatranja i zaključivanja
  • razvijanje suradničkog učenja.