U petodnevnom programu, uz učiteljice iz Ivanca, sudjelovali su i učitelji i stručni suradnici iz Francuske, Grčke, Španjolske, Bugarske i Mađarske. Zajedno su razmatrali izazove europskih obrazovnih sustava te usvajali i razmjenjivali metode za razvoj ključnih vještina: komunikacije, suradnje, kritičkog mišljenja i kreativnosti.
Edukacija je obuhvatila predavanja, praktične radionice i grupne aktivnosti. Poseban naglasak stavljen je na primjenu stečenih znanja u svakodnevnom radu s učenicima. Učitelji su se upoznali s Maslowljevom hijerarhijom potreba, koja ističe važnost zadovoljenja osnovnih fizičkih, emocionalnih i psihičkih potreba učenika prije primjene obrazovnih metoda temeljenih na Bloomovoj taksonomiji.
Sudionici su kroz praktične radionice usvajali različite metode i alate za razvoj čitalačke pismenosti, kao i model nenasilne komunikacije koji naglašava važnost aktivnog slušanja i suradnje u razredu.
Posebno su korisne bile radionice vezane uz teme kritičkog mišljenja i kreativnosti, gdje su učitelji mogli razmijeniti iskustva i naučiti kako poticati te vještine kroz različite projektne, problemske zadatke i istraživačke radove.
Jedna od značajnih tema bila je i integracija 4C vještina u školski kurikulum, pri čemu su sudionici osmislili konkretne aktivnosti i projekte koje mogu odmah primijeniti u svojim razredima.
Osim edukativnog dijela, program je uključivao i organizirani razgled Amsterdama te posjete znamenitostima poput Kuće Ane Frank, Rijksmuseuma, polja tulipana Keukenhof, Centra za umjetnost Fabrique des Lumières i sela vjetrenjača Zaanse Schans.
Sudjelovanje na ovom tečaju omogućilo je učiteljicama iz Ivanca stjecanje novih znanja, vještina i poznanstava. Usvojile su nove metode, posvijestile važnost razvoja vještina kod učenika i način na koji ih treba razvijati.
Po povratku s tečaja, stečena znanja i iskustva učiteljice su predstavile svojim kolegama na Učiteljskom vijeću, a neke od aktivnosti uspješno su integrirale u svoj rad s učenicima. Učenici vrlo pozitivno reagiraju na nove aktivnosti.