Domaćin mobilnosti bila je nadbiskupijska gimnazija (Arcibiskupské gymnázium Praha) gdje su učenici tijekom četiri dana stjecali nova znanja i vještine provodeći razne odgojno-obrazovne aktivnosti u školi i izvan nje. Ta škola nudi osmogodišnji gimnazijski program, a pohađaju je učenici od 12 do 18 godina. Program rada škole temelji se na klasičnom humanističkom obrazovanju i duhovnom razvoju učenika. Svrha posjeta bila je razvoj životnih vještina, mentalnog zdravlja, edukativnih aktivnosti na otvorenom te interpersonalni odnosi među vršnjacima.
Tijekom mobilnosti, učenici su imali obvezu svakodnevnog boravka u školi i aktivno sudjelovanje u programu aktivnosti.
Program u školi je bio raznolik, zabavan i suvremeno osmišljen. Na nastavi engleskog jezika imali su interaktivne aktivnosti koristeći aplikaciju Blooket u kojoj se može povezati naučeno znanje i zabavna igra. Na taj su način učenici razvijali komunikacijske vještine, poticali kreativno izražavanje te učili kroz igru i dijalog.
Najzanimljiviji su bili sati glazbene kulture u učionici prepunoj instrumenata, gdje je zajedničko stvaranje glazbe dodatno povezalo učenike. Učenici su svirali različite instrumente te stvarali zajedničku glazbu i komunicirali na neverbalan način.
Posebno dojmljivi bili su sati likovne umjetnosti, na kojima su učenici zajednički stvarali radove inspirirane motivima folklorne baštine svojih zemalja. Kreativna atmosfera i razmjena ideja potaknuli su osjećaj zajedništva i uvažavanja različitih kulturnih izraza.
Vrlo inspirativan i suvremen način poučavanja bio je u edukacijskom umjetničkom centru Kunsthalle. Tamo su učenici dobili zadatak da osmisle kreativni video koristeći umjetnu inteligenciju. Inspirirani eksponatima umjetničkog postava u galeriji učenici su stvarali kreativna videa. Tako su razvijali vještine davanja dobrih unosa umjetnoj inteligenciji te se kritički osvrnuti na njezine mogućnosti pretvaranja slike u video.
Nakon školskog dijela programa, slijedio je kulturološki dio upoznavanja kulture Praga i razvijanja životnih vještina u svakodnevnim situacijama. Učenici su istraživali slikovite predjele grada, diveći se bogatoj arhitekturi i povijesnim znamenitostima. Poseban doživljaj bila je šetnja preko poznatog Karlovom mostu, simbola Praga, koji povezuje Stari grad s Malom Stranom.
Most je prepun kipova i skulptura, kao i uličnih umjetnika i performera. Na Maloj strani su imali priliku vidjeti najužu ulicu na svijetu, koja je toliko uska da se prolaz mora regulirati semaforom. Mala strana je područje muzeja, galerija i zanimljivih umjetničkih uličnih eksponata. Među najinteresantnijim su bile skulpture Puzajućih beba bez lica (koje simboliziraju konzumerizam i borbu protiv pobačaja) i 34 skulptura žutih pingvina na vodi koji su izrađeni od reciklirane plastike simbolizirajući važnost podizanja svijesti o okolišu.
Ostale dane su posjetili razne turističke atrakcije u Pragu: Zoološki vrt, jedan od najpoznatijih, najvećih i najljepših zooloških vrtova na svijetu; vozili su se brodom po Vltavi; posjetili su Muzej osjetila te u kazalištu gledali predstavu Valerie a týden divů (Valeri i njezin tjedan čuda). To je predstava o odrastanju temeljena na istoimenom romanu poznatog češkog pisca Vítězslava Nezvala.
U povratku za Osijek zaustavili su se u Bratislavi, glavnom gradu Slovačke gdje su posjetili Bratislavski dvorac, prošetali romantičnim ulicama grada. Ova je mobilnost bila iznimno poučna i inspirativna. Učenici su upoznali novu kulturu, usavršavali jezične vještine, susreli se s novim metodama učenja te stvorili nova prijateljstva. Mobilnost je financirana sredstvima Europske unije programa Erasmus+.