prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

eTwinning seminar u Bratislavi

Stručna suradnica Osnovne škole Bedenica, pedagoginja Valentina Škledar, sudjelovala je na međunarodnom eTwinning seminaru.

Pod nazivom “Together for the Future: Critical Thinking and Diversity as Pillars of European Values”, seminar je održan od 10. do 12. travnja 2025. godine u glavnom gradu Slovačke, Bratislavi u organizaciji eTwinning Slovačka i Sveučilišta u Žilini.

Okupio je 48 sudionika iz 13 europskih zemalja (Hrvatske, Slovenije, Irske, Austrije, BiH, Crne Gore, Cipra, Češke, Norveške, Slovačke, Slovenije, Španjolske i Švedske), a fokusirao se na važnost razvijanja kritičkog mišljenja i promicanja različitosti kao temeljnih vrijednosti europskog društva. Hrvatsku su predstavljale dvije sudionice.

Tijekom trodnevnog programa sudionici su kroz interaktivne radionice, predavanja i grupni rad razmjenjivali ideje, primjere dobre prakse i razvijali nove eTwinning projekte s ciljem jačanja interkulturalne suradnje u obrazovanju. Uz plenarni dio, sudionici su kroz grupni zadatak “Action Bound Activity” hodajući obišli Bratislavu, upoznali se međusobno i otkrili znamenitosti grada. Seminar je bio obilježen i upotrebom brojnih digitalnih alata umjetne inteligencije koja, korištena na ispravan način, uvelike može olakšati obrazovne sadržaje i procese i učiniti ih privlačnijima učenicima.

Sudjelovanje na ovom događanju predstavlja važan korak za Osnovnu školu Bedenica u smjeru međunarodne suradnje i profesionalnog razvoja kolektiva. Seminar “Together for the Future: Critical Thinking and Diversity as Pillars of European Values” pružio je priliku za umrežavanje s kolegama iz različitih europskih obrazovnih sustava, kao i za planiranje budućih suradničkih projekata unutar eTwinning zajednice.

Stečena znanja i iskustva pedagoginja će prenijeti kolegama u školi, ali i izvan nje s ciljem unaprjeđenja pedagoške prakse i uključivanja učenika i učitelja u međunarodne projekte koji potiču kritičko mišljenje, toleranciju i poštivanje različitosti te interkulturalni dijalog kao stupove europskih vrijednosti.