Glagoli kroz dramsku igru

Dramskim postupkom ostvarujemo prepoznavanje, uočavanje glagola kao vrste riječi.

Potrebno je pripremiti štapić, papir i flomaster. Učitelj postaje čarobnjak i priprema štapić koji postaje čaroban, papir A3 i flomaster. Poželjno je imati plašt i šešir. Učitelj zajedno s učenicima ponavlja frontalno imenice kao vrstu riječi i po vlastitom izboru odabire 10 do 15 najzanimljivijih imenica koje zapisuje na papir. Papir se zalijepi na vidljivo mjesto i služi kao podsjetnik. Učionica se oslobodi od klupa i stolica. Dramska igra započinje kada učitelj uzme štapić i postaje čarobnjak. Učitelj izabire imenicu s popisa i govori učenicima što trebaju raditi.

Ja sam čarobnjak i pretvorit ću vas u ….. ptice. Učenici se prema uputi kreću prostorom (ptice lete, skakuću, pjevaju,glasaju,…). Učitelj odabire sljedeću imenicu i pretvara učenike u ….. žabe. Učenici se kreću prostorom i krekeću, skaču, glasaju i sve ono što žaba radi. Učitelj može odabrati učenika koji će postati čarobnjak i zadavati upute. Učenik dobije čarobni štapić, plašt i šešir.

Na ovaj način učenici razvijaju i bogate svoj rječnik. Vježbaju verbalno i neverbalno jezično izražavanje. Nakon ovakve motivacije spremni su za usvajanje sadržaja o glagolima.