prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Međunarodni dan društvenih igara

Učenici 5.a razreda iz Osnovne škole dr. Vinka Žganca proslavili su Međunarodni dan društvenih igara.

U sklopu eTwinning projekta „Let the games begin!“ učenici 5.a razreda iz Osnovne škole dr. Vinka Žganca proslavili su Međunarodni dan društvenih igara koji se obilježava 11. travnja. Sat razrednika proveli su na školskom dvorištu igrajući igre i uživajući u prekrasnom vremenu. Igrali su Šah, Mlin, Alias, kartali su Mau Mau i igrali Čovječe ne ljuti se!

Danas kada djeca previše vremena provode ispred raznih ekrana dobro je naučiti ih igrati igre na kojima su odrasle mnoge generacije. Tako ih potičemo da se što više druže i razvijaju razne vještine koje im mogu pomoći kod učenja, a kasnije i u životu.

Stručnjaci kažu da igranje društvenih igara može povoljno utjecati na kognitivni razvoj djeteta i brzo zaključivanje. Djeca kroz igru uče pratiti pravila i poštivati ih. Uče čekati svoj red te time vježbaju strpljenje. Igranje društvenih igara utječe na razvoj pažnje, koncentracije i pamćenja. Dijete kroz igru uči razvijati strategiju i donositi odluke. Uči unaprijed razmišljati i planirati.

Osim toga društvene igre utječu na:

1. Razvoj kritičkog mišljenja
Kada dijete igra društvenu igru i naiđe na neki problem pokušat će ga riješiti. Stručnjaci kažu da takve situacije uče dijete kako i u stvarnom životu racionalno rješavati potencijalne probleme. Neki kažu da pomaže i povećava djetetov IQ.

2. Samostalnost
Ako u igri djeluje samostalno dijete će naučiti da ne treba opravdavati svoje poteze drugima te time učiti da može samostalno odlučivati o nekim situacijama. Tako se priprema i za suočavanje s problemima s kojima će dijete jednog dana biti suočeno u stvarnom životu.

3. Timski rad
Kod igranja društvenih igara u timovima dijete će shvatiti važnost međusobne suradnje i stvaranje kompromisa. Shvatit će da ako žele pobijediti (postići neki cilj) treba surađivati s ostalim članovima tima.

4. Osjećaj sudjelovanja – pobjeda nije najvažnija
Važno je da djeca kroz igranje društvenih igara shvate da je poraz sastavni dio igre i da cilj igre nije uvijek pobjeda. Na taj način djeca prihvaćaju poraz i u stvarnom životu i da stvari ne mogu uvijek biti onakve kakve oni žele da budu. Također je važno da nauče da ne odustaju iako gube i da ne odustaju sve dok igra nije gotova.

Zato društvene igre ne treba igrati samo u travnju već cijelu godinu. Let the games begin!