prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

O važnosti (#ostani)DOMA u vrijeme COVID-19 pandemije

1.c razred Ekonomsko-birotehničke škole u Slavonskome Brodu i njihova profesorica engleskoga jezika predstavljaju svoj tjedni e-zadatak i lijepe digitalne postere u virtualnoj galeriji koji upućuju na važnost doma i zajedništva u vrijeme COVID-19 pandemije.

Ova digitalna izložba – možete “prošetati” virtualnim galerijskim prostorom – donosi fotografske i zvučne zapise iz potpuno različitih, ali jednako posebnih domova učenika i nastavnice u Slavonskome Brodu i Brodsko-posavskoj županiji. Središnji dio prostora posvećen je gradu, a rubni dijelovi županiji. Na ulazu u galerijski prostor nalazi se fotografija škole te QR kodovi s poveznicama na školsku mrežnu stranicu, Googleov dokument s tjednim zadatkom za učenike (odgojno-obrazovnim ishodima, međupredmetnim temama i nastavnim planom) te razredni Padlet (s radovima učenika 1.c tijekom nastave na daljinu).

Virtualnu izložbu možete posjetiti i na sljedećoj poveznici:

https://www.artsteps.com/view/5ea7de31a051ea73c936133b

Budući da je naš planet naš zajednički dom, izložbu smo obogatili i digitalnim radovima (eng. word clouds) nastalim na nastavi engleskoga jezika u 3.c koji upućuju na važnost očuvanja našega planeta. Cijelu “priču” lijepo zaokružuju COVID-digitalni radovi učenika 1.c nastali u Tjednu medijske pismenosti i videoporuke Leona Ferića, predsjednika Vijeća učenika naše škole, koji imaju zajedničku poruku: #ostajemodoma #irazdvojeniostajemozajedno.

Videorad učenika Leona Ferića i Hrvoja Birtića dostupan je i na sljedećoj poveznici:

https://www.youtube.com/watch?v=2kWgPeJpXLo

(PO)HVALA svim učenicima koji su se doista potrudili da svoj tjedni zadatak “odrade” u potpunosti. Nije svima bilo jednostavno (mi još učimo tečno i točno se izražavati na engleskome jeziku, digitalno kreirati, vrednovati svoje radove i radove vršnjaka…), ali SVI radovi dijele zajedničke vrijednosti – uspješni su i SJAJNI!