Međunarodni dan žena, koji se obilježava 8. ožujka, pruža priliku za promicanje ravnopravnosti spolova, podizanje svijesti o rodnim stereotipima te slavljenje postignuća žena kroz povijest. Učenici škole su obilježili ovaj važan dan kroz niz edukativnih i kreativnih aktivnosti. Ovime su proširili svoja znanja i razumijevanje rodne perspektive te razvili samopouzdanje. Kako bi učenici bolje razumjeli važnost Međunarodnog dana žena, učenici su koristili dostupne materijale i zadatke sa službene stranice Međunarodnog dana žena. Učenice su izradom različitih zadataka inspiriranih temom ženskih prava, postignuća i ravnopravnosti pokazale svoju kreativnost i informatičku pismenost:
- Petra Čupić – napisala je pjesmu Majka, koja odaje počast ulozi majke u društvu i obitelji.
- Paula Galić – izradila je portret Ivane Brlić Mažuranić tehnikom u olovci, čime je odala priznanje jednoj od najpoznatijih hrvatskih književnica.
- Ema Marjanović – osmislila je Kahoot kviz o Danu žena, koji je omogućio učenicima da na zabavan način testiraju svoje znanje o povijesti i značaju ovog dana.
- Valentina Kunčević – pripremila je informativni materijal u Wordu o poznatim ženama diljem svijeta.
- Antea Ivanišević – provela je i zapisala intervju s tetom, u kojem je istražila osobna iskustva žena u današnjem društvu.
- Marta Bukarica – napisala je pismo o uspješnoj ženi.
- Nika Lovrić – kreirala je afirmirajući tekst o ženama, s ciljem motivacije i osnaživanja djevojaka.
- Tea Bralić – napisala je tekst na temu ravnopravnosti i inkluzije povodom Međunarodnog dana žena.
- Nika Hajder – istražila je i napisala tekst o prosječnom danu žene/djevojke u Americi.
- Josipa Čavala – izradila je oblak riječi o ženama, koji vizualno prikazuje ključne osobine i vrijednosti koje žene unose u društvo.
- Marta Dželalija – dizajnirala je letak o poznatim sportašicama, koji ističe postignuća žena u sportu.
Svi izrađeni materijali izloženi su u školskom holu, omogućujući ostalim učenicima i profesorima da se upoznaju s radovima i porukama koje su učenice željele prenijeti. Radovi ne samo što promoviraju kreativnost i rad učenica, već i važnost prepoznavanja i vrednovanja ženskih postignuća. Pri izradi radova učenice su pokazale vrlo dobru usvojesnot i razinu digitalne pismenosti, koristeći razne digitalne alate, ali i umjetničke vještine. Kombinacija ručnog rada i primjene tehnologije rezultirala je kvalitetnim i inspirativnim radovima, što dodatno potvrđuje važnost međupredmetnog povezivanja nastavnih sadržaja. Osim individualnih kreativnih projekata, učenice su sa svojom mentoricom preuzele i podržale službene IWD kartice. Ove kartice nude mogućnost izražavanja individualnih i grupnih obećanja u cilju promicanja ravnopravnosti žena. Sudjelovanjem u ovoj inicijativi, učenice su pokazale solidarnost i potaknule druge da aktivno doprinesu jednakosti spolova.
Obilježavanje Međunarodnog dana žena u školi provođenjem različitih aktivnostima ključne su u oblikovanju budućih generacija koje će graditi pravednije i ravnopravnije društvo. Međunarodni dan žena nije samo dan slavljenja postignuća žena, već i prilika za poticanje promjena i jačanje svijesti o važnosti jednakosti među spolovima.