Online božićna priredba i likovna izložba

S obzirom da je božićna priredba tradicionalna u Osnovnoj školi Opuzen, željeli su dašak božićnog ugođaja donijeti i u domove. COVID-19 nije omeo učenike 4. b razreda koji su pripremili božićnu online priredbu.

Cilj priredbe je bio potaknuti cjeloviti razvoj djece čija je svrha izgradnja zdrave, samopouzdane, kreativne, produktivne, proaktivne, zadovoljne i odgovorne osobe sposobne za suradnju i doprinos zajednici.

Što sve priredba treba imati:

  • pripremljene aktivnosti
  • konferansu
  • plakat kojim će se najaviti široj javnosti
  • mjesto održavanja
  • gledatelje.

Priredba se sastojala od dva dijela. U prvom dijelu su učenici izveli nekoliko glazbenih točaka. Na kraju su zajedno s roditeljima zapjevali pjesmu Zvončići. Priredba se odvijala uživo putem Zooma.

Na kraju priredbe organizirali su i virtualnu izložbu božićnih likovnih radova. U pripremanju izložbe, učenici su imali razne zadatke. Najprije je formiran tim za pripremanje izložbe. Tim je provodio sve dogovorene aktivnosti i pazio na poštivanje rokova. Posao im nije bio lak jer su trebali sami odabrati radove za izložbu. Nakon online priredbe provedeno je online anketiranje učenika i njihovih roditelja o priredbi. Učenici su se većinom izjasnili da su zadovoljni online priredbom i da bi ponovo sudjelovali.

anketa jedan

anketa dva

anketa tri

 

Priredbom su bili zadovoljni i njihovi roditelji.

anketa roditelji

Virtualna priredba se pripremala u integraciji s nastavom Hrvatskog jezika, Prirode i društva, Likovne kulture i Glazbene kulture.

Ishodi:

OŠ HJ C.2.3.

  • Učenik posjećuje kulturne događaje primjerene dobi i iskazuje svoje mišljenje.

OŠ HJ B.4.1.

  • Učenik izražava doživljaj književnoga teksta u skladu s vlastitim čitateljskim iskustvom.

OŠ LK A.4.2.

  • Učenik demonstrira fine motoričke vještine upotrebom različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitom likovnom izražavanju.

OŠ LK B.4.2.

  • Učenik opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje vlastiti doživljaj stvaranja.

OŠ LK C.4.2.

  • Učenik povezuje umjetničko djelo s iskustvima iz svakodnevnog života te društvenim kontekstom

PID OŠ C.3.1.

  • Učenik raspravlja o ulozi, utjecaju i važnosti zavičajnoga okružja u razvoju identiteta te utjecaju pojedinca na očuvanje baštine.

OŠ GK B.4.1.

  • Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe.

OŠ GK B.4.2.

  • Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta.

B.2.1.A

  • Razlikuje vrste komunikacije.

B.2.2.C

  • Uspoređuje i podržava različitosti

uku A.2.3.

  • 3. Kreativno mišljenje
  • Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.

uku B.2.4.

  • 4. Samovrednovanje/samoprocjena

uku D.2.2.

  • 2. Suradnja s drugima
  • Učenik ostvaruje dobru komunikaciju s drugima, uspješno surađuje u različitim situacijama i spreman je zatražiti i ponuditi pomoć.

pod B.2.2.

  • Planira i upravlja aktivnostima.

osr A.2.2.

  • Upravlja emocijama i ponašanjem.

Autorica ističe, da bez obzira na vrijeme u kojem se nalazimo, da uz samo malo dobre volje učenika i učitelja božićno, ozračje se može donijeti u domove. U online božićnoj priredbi sudjelovali su svi učenici 4. b razreda Osnovne škole Opuzen.