prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Oznaka kvalitete kao poticaj

U Srednju strukovnu školu u Makarskoj stigle su dvije Oznake kvalitete za dva različita eTwinning projekta. Kruna je to cjelogodišnjeg rada i potvrda da su učenici željni suradnje.

Ponekad je teško pohvaliti profesora za rad s učenicima. No, nije i nemoguće. Upravo je pohvala stigla od eTwinning zajednice na adresu škole. “Ulicom hrvatskog jezika” s učenicima je putovala profesorica Anita Tomaš Zelić, a “Na putu doborte 3” (autorice Sandre Vuk) uspješno su se predstavili učenici 3. p razreda (razrednica Nada Šimić) uz svesrdnu pomoć učenica iz 2. fs. Bilo je ovo cjelogodišnje putovanje do cilja. Zacrtani ciljevi projekata utkani su i u školski kurikulum.

U “Ulici hrvatskoga jezika” učenici su jačali svijest o vlastitome identitetu, pripadnosti svome narodu (u kontekstu šire/europske zajednice), potrebi učenja njegove povijesti i njegovanja (ne)materijalne baštine (u skladu s ciljevima održivoga razvoja). Razvijali su vještine čitanja, slušanja, (javnoga) govorenja, pisanja i jezičnoga posredovanja. Poticali su i razvijanje poduzetničkih i digitalnih vještina, kritičkog i kreativnog razmišljanja, vještinu argumentiranja, debatiranja i prezentiranja. Posebno je bilo zanimljivo gledati kako je učenicima bila važna medijske pismenosti.

Aktivnostima su obilježeni i važni datumi: Europski dan jezika i Svjetski dan turizma, Međunarodni mjesec školskih knjižnica, Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, Svjetski dan tolerancije i Međunarodni dan ljudskih prava, Mjesec/Dan hrvatske knjige, Noć knjige i Mjesec/Tjedan hrvatskoga jezika, Međunarodni dan poezije…

U projektu “Na putu dobrote 3” sve je bilo puno jednostavnije. Dovoljno je bilo promatrati, uočavati potrebne, prepoznavati radosne trenutke, dijeliti ih s drugima, trebalo je samo biti i do kraja nastavne godine ostati pozitivan i dobar. Na prvi pogled jako lako, no suradnička druženja pokazala su da je biti dobar ponekad i najteže. U konačnici, oba su projekta kod učenika izgrađivala toleranciju, solidarnost, empatiju. U različitim aktivnostima učenici su pokazali spremnost na suradnju i izvan nastave. Jer, upoznavanje sebe kroz upoznavanje i druženje s drugima – neprocjenjivo je.