prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
biologija
Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Danas, kad smo suočeni s velikom količinom informacija od kojih poneke baš i nisu lijepe, većina ih je vezana uz dvije stvari: informatika (nastava na daljinu, online rad od kuće i još mnogo toga) i biologiju (zdravlje, higijenu, prehranu pa i pandemiju virusa). Međutim, jedna je od zanimljivih stvari upravo veza između biologije i informatike.

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Once Upon a Time

Kao temu godišnjega projekta Osnovna škola Vladimir Nazor u Čepinu odabrala je bajke. Projekt naziva ‘Bajka u školi’ svoju je krunu trebao imati u periodu oko Dana škole, što je krajem svibnja. Budući da su mjere sprječavanja pandemije onemogućile zamišljenu izvedbu većinu planiranih školskih aktivnosti, i ovaj je projekt doživio prilagodbu u smislu digitalizacije.

 

 

 

dodati Monika Pavić i Maja Jurić -babajja

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Aktivnosti iz biologije za 1. razred srednje škole – scenarij poučavanja Ljubavni život životinja

Donosimo vam prijedlog 4 aktivnosti kako s učenicima 1. razreda srednje škole iz Biologije na konkretan način obraditi temu o organizama koji imaju zanimljive načine spolnog ponašanja, razmnožavanja, embrionalnog razvoja. Scenarij poučavanja Ljubavni život životinja slikovito prezentira znanja iz prirode, biologije, geografije, glazbene umjetnosti uz poveznicu sa svakodnevnim životom.

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Interdisciplinarnost u nastavi biologije u 2. razredu gimnazije po programu Škola za život – primjeri iz prakse

Biologija je znanost koja je kroz povijest uvijek nudila određena rješenja za brojne probleme čovječanstva. Krenuvši od proučavanja evolucije i razotkrivanja karika koje nedostaju i pomažu nam da bolje razumijemo razvoj života na Zemlji pa sve do otkrića brojnih cjepiva i antbiotika koji su drastično smanjili ili u potpunosti iskorijenili brojne bolesti koje su kroz povijest odnijele mnoge ljudske živote. 

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Metoda forum teatar u nastavi biologije

U ovom je tekstu predstavljena primjena metode forum teatra kroz nastavni sadržaj biologije u prvom razredu gimnazije po eksperimentalnom programu Škola za život. Poseban je naglasak stavljen na nastavnu cjelinu ekosustavi mora i oceana unutar koje je ostvarena primjena ovog koncepta

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Prijave za dubrovačku radionicu „“Otključaj tajne živog svijeta!”

„Otključaj tajne živog svijeta!” projekt je kojim se želi podići svijest djece o važnosti zaštite prirode i okoliša lokalnog područja. Upoznavanjem bioraznolikosti lokalnog staništa djeca će naučiti osnove terenskog rada (kako koristiti ključeve za raspoznavanje vrsta, kako loviti životinje koje nisu zaštićene, naučiti prepoznavati karakteristične biljne i životinjske vrste lokalnog područja) i usvojiti teorijsko znanje o biologiji lokalnog područja (razlika između invazivnih, autohtonih i alohtonih vrsta, upoznavanje sa životnim ciklusima).

Učeći više o okolišu, bolje ćemo ga čuvati!

Terenska nastava na Kalniku

U utorak, 28.lipnja 2016. godine Gimnazija Ivana Zakmardija Dijankovečkoga Križevci bila je domaćin međužupanijskog stručnog vijeća profesora biologije Međimurske, Varaždinske i Koprivničko-križevačke i profesora kemije Bjelovarsko-bilogorske i Koprivničko-križevačke županije.