prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
čitanje
Božićni čitateljski izazov

Božićni čitateljski izazov

U Osnovnoj školi “Antun i Stjepan Radić” Gunja školska knjižničarka u suradnji s nastavnicom informatike pripremila je za učenike “Božićni čitateljski izazov” koji se sastojao od tri zadatka. Svi prijavljeni učenici dobit će za nagradu božićne poklončiće. Sudjelovalo je dvadesetak učenika.

Može li nogomet poticati čitanje i pisanje?

Može li nogomet poticati čitanje i pisanje?

Prezentacija izbornog djela za cjelovito čitanje “Sudačka nadoknada” Olivera Jukića (zavičajnog autora) bio je pun pogodak za završetak Svjetskog nogometnog prvenstva. Izlaganje o pročitanom djelu i iznošenje dojmova (B.2.1.) izvrsna je motivacija za pisanje vezanog teksta na temu nogometa (B.2.4.) u Tehničkoj školi Virovitica.

Književni susret s Jasminkom Tihi-Stepanić

Književni susret s Jasminkom Tihi-Stepanić

U školskoj knjižnici Osnovne škole Fran Koncelak Drnje, u petak, 16. prosinca 2022. godine, održan je književni susret s Jasminkom Tihi-Stepanić. Sudjelovalo je 50-ak učenika od 5. do 8. razreda. Susret je organiziran u sklopu Erasmus+ projekta TITLE.

Čitanje slikovnice “Nevidljiva kuća” iz projekta “Naša mala knjižnica”

Čitanje slikovnice “Nevidljiva kuća” iz projekta “Naša mala knjižnica”

Učenici 1. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i u suradnji s knjižničarkom dr. sc. Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. U mjesecu prosincu čitali su priču “Nevidljiva kuća” i utonuli u čitateljsku avanturu koja je integrirana u sljedeće predmete: hrvatski jezik, likovnu kulturu i sat razredne zajednice.

Početno čitanje, pisanje i tehnologija

Početno čitanje, pisanje i tehnologija

Uspješno služenje jezikom podrazumijeva suvereno ovladavanje svim jezičnim djelatnostima: slušanjem, govorenjem, čitanjem i pisanjem. Dok se slušanjem i govorenjem ovladava spontano, čitanje i pisanje su djelatnosti koje se trebaju posebno uvježbavati.

Čitanje slikovnice “Nevidljiva kuća” iz projekta “Naša mala knjižnica”

Mjesec hrvatske knjige – čitajmo glasno i interpretativno

Prošle 2021. godine koja je proglašena Godinom čitanja u Osnovnoj školi Molve u petom razredu učiteljica Hrvatskoga jezika Mirela Paša započela je višegodišnji predmetni projekt “Čitajmo glasno i interpretativno”. Projekt se nastavio i ove školske godine u šestom razredu u Mjesecu hrvatske knjige.

Kako zavoljeti čitanje?

Kako zavoljeti čitanje?

Potaknuti učenike na čitanje je problem koji se godinama provlači kao pitanje na različitim edukacijama, seminarima, projektima i stručnim vijećima. Tijekom prošle školske godine 2021./22. Ana Vuksanović bila je učiteljica 4.b razreda Osnovne škole August Šenoa u Osijeku i neke od ključnih zadataka koje si je zadala je bio približiti učenicima čitanje, izgrađivati kulturu čitanja i razvijati njihovo kritičko mišljenje, potaknuti radost, interes i motivaciju kako bi se razvijali u osobe koje mogu samostalno i kritički doživjeti i vrednovati nova književna dijela s kojima se susreću.

Poticanje čitanja

Poticanje čitanja

Školska knjižničarka u Osnovnoj školi Đurmanec, Vlatka Antolić, je osmislila tri projekta poticanja čitanja za učenike od 1. do 4. razreda.

Sat s književnicom Magdalenom Mrčela

Sat s književnicom Magdalenom Mrčela

Mjesec hrvatske knjige je u u Srednjoj strukovnoj školi u Makarskoj posvećen čitanju hrvatskih autora i to onih mladih, onih koji progovaraju o problemima koji muče nove generacije. Učenici trećih razreda, smjera turističko-hotelijerski komercijalist i elektrotehničar za izbornu lektiru su čitali jedan takav roman, roman Između, mlade splitske književnice Magdalene Mrčela.