Tijekom ove školske godine u OŠ „Vladimir Nazor“ Trenkovo proveden je inovativni međupredmetni projekt „3D laboratorij zagonetki: Matematika na dodir“.
Tijekom ove školske godine u OŠ „Vladimir Nazor“ Trenkovo proveden je inovativni međupredmetni projekt „3D laboratorij zagonetki: Matematika na dodir“.
Izvannastavne aktivnosti zauzimaju važno mjesto u kurikulumu Osnovne škole Popovac te predstavljaju snažan alat za poticanje učeničkih interesa, razvoj kompetencija i stvaranje poticajnog školskog okruženja. U drugoj godini provedbe Eksperimentalnog programa škola nastavlja s bogatom ponudom aktivnosti koje, zahvaljujući financijskoj podršci Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, omogućuju učenicima ravnopravno sudjelovanje u nizu obrazovnih i iskustvenih sadržaja – kako u učionici, tako i izvan nje.
Cjelodnevna je škola oblik obrazovanja koji u Hrvatskoj polako postaje sve prisutniji. Ovaj sustav, koji omogućuje učenicima da provode sedam do osam sati dnevno u školi, ima svoje prednosti i izazove. Kao što je pokazala prva godina primjene ovog modela u Osnovnoj školi “Vladimir Nazor” Trenkovo, cjelodnevna škola nudi različite mogućnosti kako za učenike, tako i za učitelje i roditelje, a u nastavku ćedetaljnije razmotriti pozitivne i negativne strane ovog modela.
Svjesni da se u ovakvom načinu provođenja nastave dio učenika bolje snašao, a dio lošije, odlučili su napraviti istraživanje na 268 učenika četvrtih razreda iz različitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj.
Učenici 4. razreda OŠ Novi Marof, PŠ Remetinec, u četvrtak, 25. travnja 2024. godine realizirali su s učiteljicom Lidijom Vukalović izvanučioničku nastavu u Ludbreg u sklopu programa Projektne grupe izvannastavnih aktivnosti (B1) kao jednog od četiri programa Eksperimentalnog programa osnovne škole kao cjelodnevne škole.
U Osnovnoj školi Popovac koja uključena u eksperimentalni program „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“ provedeno je istraživanje o zadovoljstvu tim programom.
Učiteljice hrvatskoga jezika u Osnovnoj školi August Šenoa provele su dvotjedni projekt u kojem su sa svojim učenicima petih i osmih razreda obilježile Mjesec hrvatskoga jezika.
Tom prigodom, učenici osmih razreda OŠ “August Šenoa” iz Osijeka, pod vodstvom svojih učiteljica njemačkog jezika Anele Pejić i hrvatskog jezika Marine Bubalo, u sklopu eksperimentalnog programa Cjelodnevna škola, obilježili su Međunarodni dan žena.