Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.

Školska knjižnica Osnovne škole Vladimira Nazora iz Vinkovaca u svibnju je bila u znaku poticanja i razvijanja medijske pismenosti u okviru autorskog projekta “Mudro čita(j)mo medijske sadržaje” školskih knjižničarki Zrinke Jurić i Josipe Sudarević.
Prva riječka hrvatska gimnazija i Srednja škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića su obilježile Svjetski dan filozofije održavanjem virtualne debate na tezu “Umjetna inteligencija je samo alat i nikad neće zavladati svijetom”.
Na prijedlog Ekspertne radne skupine za provođenje kurikularne reforme, ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs donio je Odluku o imenovanju Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje.
Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs raspisao je Javni natječaj za izbor kandidata za članove Radne skupine za izradu Nacrta prijedloga kurikuluma nastavnoga predmeta Kritičko mišljenje.
Cilj je projekta je povećati senzibilitet učenika za različitost i solidarnost, ali i potaknuti u zajednici razmišljanje o društvenoj solidarnosti.
U utorak, 3. ožujka 2018. godine, Forum za slobodu odgoja objavio je da ove godine obilježava 20 godina provedbe programa „Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje“ u Hrvatskoj i željeli bi dobiti uvid u to koji su učinci provedbe metoda i tehnika koje program promovira u učionici. Upitnik je namijenjen svima onima koji su u posljednjih 20 godina završili ovaj seminar.
Cilj ovog pristupa je da se roditelj osjeća kao primarni odgajatelj svojeg djeteta, te da aktivno sudjeluje u životu, radu i kreiranju programa za svoje dijete. Projekt „Korak po korak“ započeo je još 1994. godine na inicijativu instituta Otvoreno društvo kojom se nastojalo pomoći u demokratizaciji obrazovnih sustava tranzicijskih zemalja uvođenjem metoda poučavanja usmjerenim na dijete i uključivanjem obitelji.