motivacija
Motivacija: što je i čemu nam služi?

Motivacija: što je i čemu nam služi?

Zvuče li vam poznato rečenice poput: „Joj, baš mi fali motivacije da to dovršim“, ili “Nisam dovoljno motiviran da upišem dodatni njemački u školi“ ili „Tako mi se ne da učiti za ispit iz povijesti“…

eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu”

eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu”

Razviti učenike u cjeloživotne čitatelje i ljubitelje pisane riječi jedna od izuzetno važnih zadaća svakoga učitelja. Uključivanjem Osnovne škole Škurinje Rijeka u eTwinning projekt “Uz čitanje riječi rastu” nastojalo se zainteresirati učenike za čitanje primjerenih sadržaja, popularizirati knjige, te poticati unutarnju motivaciju kako bi čitanje učenicima postalo užitak i svakodnevna potreba.

Kreativni pristup obradi lektire

Kreativni pristup obradi lektire

Učenici drugog razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova, lektiru obrađuju na kreativan i djeci zanimljiv način. Lektirno djelo Djevojčica sa šibicama učenike je potakla na humanitarnu akciju darivanja slikovnica Onkološkom odjelu dječje bolnice u Zagrebu.

Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija

Razvijanje čitalačkih vještina učenika – formativno vrednovanje kao motivacija

Čitanje je iznimno složena, ali vrlo važna vještina koja utječe na cjelokupan razvoj učenika, razvoj njegovih intelektualnih sposobnosti, jezični razvoj i emocionalni. Čitanje ima odgojnu ulogu, obrazovnu, estetsku, ali i mnoge druge uloge. Prilikom razvijanja čitalačkih vještina učenika razredne nastave motivacija za čitanje je iznimno važan čimbenik.

Nastavnička pomoć za kraj polugodišta ili školske godine

Nastavnička pomoć za kraj polugodišta ili školske godine

U posljednjim tjednima prije kraja polugodišta ili školske godine, raste napetost i stres među učenicima i nastavnicima, pogotovo kod učenika koji završavaju osnovnu i srednju školu. Pišu se posljednji testovi i ispiti znanja, pritisak dobivanja što boljih ocjena sve je veći i s time nervoza postaje svakodnevnica svakog radnog dana. 

Intrinzična motivacija

Intrinzična motivacija

Što je intrinzična motivacija, jedna od glavnih temelja nove kurikularne reforme? Intrinzična ili unutarnja motivacija sve je ono što učenike navodi na aktivnost, određuje njezin smjer, intenzitet i trajanje. Intrinzična je motivacija neovisna o potencijalnim materijalnim i socijalnim dobitcima. Proces učenja i stjecanja znanja uvjetovan je i motiviran prirodnom znatiželjom i samostalnim interesom za sadržaj učenja.

Motivacija srednjoškolaca na svakodnevno tjelesno vježbanje tijekom pandemije

Motivacija srednjoškolaca na svakodnevno tjelesno vježbanje tijekom pandemije

Nastava na daljinu tijekom školske godine 2020./2021. je po preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja organizirana u realnom vremenu po važećem rasporedu. S obzirom da su učenici pratili nastavu sjedeći od šest do sedam sunčanih sati ispred laptopa, računala ili mobilnih uređaja, autorica ih je odlučila motivirati na svakodnevno kretanje koje je svima dostupno, a to je hodanje.

“Smogovci” na majicama

“Smogovci” na majicama

Kako da lektira postane užitak, a ne mučenje? Kreativnim zadacima učenici pristupaju vedrije i zainteresiranije pa im je i takav način interpretacije lektirnih djela zanimljiviji. Osim što nastanu prekrasni dječji radovi, učenici zaista pročitaju djelo.