nastava na daljinu
Nastava na daljinu: Rečenica

Nastava na daljinu: Rečenica

U virtualnoj nastavi česta je izloženost dilemama koje izvore koristiti u pripremanju nastave, koje domene rabiti i kako u njih uključiti učenike. Najjednostavnija rješenja su ujedno su i najučinkovitija jer će ih uspjeti odraditi svi, ili barem većina učenika.

Nastava na daljinu: Rečenica

Avantura kroz Osmansko Carstvo

Učenici šestih razreda Osnovne škole Dinka Šimunovića Hrvace cijelu nastavnu cjelinu Osmansko Carstvo i Europa odradili su na daljinu. Za sat ponavljanja odvažili su se na malu avanturu. Za početak su odigrali igru Avantura kroz Osmansko Carstvo,  u kojoj trebaju pronaći tajnu šifru za otključavanje sefa, kako bi otkrili glavni zadatak – istražiti, osmisliti i kreirati scenu iz razdoblja Osmanskog Carstva.

Nastava na daljinu: Rečenica

Virtualna Noć knjige 2020.

Premda se nalazimo u razdoblju pandemije koja je onemogućila održavanje brojnih kulturnih događanja  i obilježavanja značajnih datuma, učenice 1. c i 1. e razreda Ekonomsko-birotehničke škole iz Slavonskoga Broda sudjelovale su u virtualnome izdanju Noći knjige čitajući najljepše odlomke, citate i pjesme njima najdražih spisatelja.

Nastava na daljinu: Rečenica

Nastava na daljinu potiče kritičko i kreativno razmišljanje (o turizmu)

Učenici Ekonomsko-birotehničke škole (smjer Hotelijersko-turistički tehničar) u Slavonskome Brodu i njihova profesorica Ivana Opačak polako prevladavaju izazove nastave na daljinu i postaju svjesni njezinih blagodati. Tijekom 4 sata nastave engleskoga jezika uspješno su ovladali novim digitalnim alatima (Padlet, Genial.ly, Tricider) koji će im koristiti u procesu komunikacije i suradničkoga učenja, ali i diseminacije rezultata i vrednovanja ishoda učenja. U okviru 10. nastavne cjeline “True Art“ obradili su nastavnu jedinicu “Tourism in Dubrovnik“ nakon koje će uslijediti usvajanje vještine uspješnoga prezentiranja i predstavljanje lokalnih znamenitosti po izboru učenika.  

Nastava na daljinu: Rečenica

Frazemi – nastava na daljinu

Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića prvi su tjedan nastave na daljinu na satovima Hrvatskoga jezika učili o frazemima – izrazima prenesenoga značenja. Odgojno-obrazovni ishodi koje su učenici trebali ostvariti su:

prepoznati frazeme u govoru i pismu
uočiti i dati objašnjenje za preneseno značenje frazema
razlikovati frazeme kao samostalne rečenice od frazema koji su dio rečenice
samostalno rabiti frazeme.