poučavanje
e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (prvi dio)

e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (prvi dio)

Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski? 

Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje

Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje

Učitelji veći dio svog dana provode stojeći pred publikom – pritom kritičnom – i ključno je kako će učenicima prezentirati sadržaje. Većina se učitelja u svom poučavanju oslanja na svoj glas i sadržaj onoga što govore, kako bi pomogli djeci u učenju. Međutim, vrlo je važno što učitelji rade rukama i izrazima lica prilikom poučavanja.

Nešto staro i nešto novo ili kako o poslovicama učiti na suvremen način

Nešto staro i nešto novo ili kako o poslovicama učiti na suvremen način

Jednostavni epski usmeni oblici poput zagonetke, vica ili poslovice često su zanemareno jezično bogatstvo hrvatskoga jezika i nedovoljno iskorišten metodički potencijal u nastavi Hrvatskoga jezika. I dalje važećim Nastavnim programom za Hrvatski jezik (trogodišnji program) poslovice se obrađuju u sklopu teme Epika – jednostavni epski oblici.

Uspješan početak KA 229 Erasmus+ projekta History and effects on today’s youth  (HEY)

Uspješan početak KA 229 Erasmus+ projekta History and effects on today’s youth (HEY)

U razdoblju od 2. do 6. prosinca 2019. godine škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića bila je domaćin prve mobilnosti u sklopu KA 229 Erasmus+ projekta History and effects on today's youth (HEY). Bila je to prilika za sastanak nastavnika iz uključenih zemalja partnera na projektu (Norveška, Grčka, Cipar, Španjolska) koji je imao za cilj upoznati gostujuće nastavnike s turbulentnom poviješću Hrvatske te predstaviti nove metode poučavanja u nastavi povijesti.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

Desetljećima smo predviđali tehnološku revoluciju. Ona se konačno dogodila prije pet godina, čime je primjena tehnologija postala standardom. Iznenada visokoškolsko obrazovanje više nema monopol nad kreiranjem znanja i njegovom distribucijom. Pozitivno gledajući, cijela kultura postaje izvorom učenja, tehnologija poprima sve humanije lice, a obrazovanje postaje sve važnije.

10 pravila poučavanja u 21. stoljeću

PUP – Priručnik za učenje i poučavanje

U novoobjavljenom digitalnom materijalu PUP – Priručnik za učenje i poučavanje nalaze se i sadržaji koji će biti zanimljivi  stručnim suradnicima. PUP sadrži primjere i predloške različitih instrumenata za vrednovanje napredovanja učenika i učinaka nastave te samovrednovanje; za prikupljanje, obradu i analizu podataka; za izvješćivanje i predstavljanje urađenog.