U okviru Erasmus+ projekta učitelji OŠ Jurja Dobrile iz Rovinja su tijekom posjeta osnovnoj školi Charles de Foucauld u Brestu, Francuska, stekli uvid u načine i metode rada francuskih kolega, među ostalim i u CLIL metodu.
Aktivnost poučavanja u Norveškoj
U sklopu Erasmus akreditacije, profesorica povijesti i filozofije Željka Winkler, iz Srednje škole Ban Josip Jelačić iz Zaprešića, boravila je u periodu od 26. do 30. kolovoza 2023. godine u Norveškoj.
Objava rezultata istraživanja: zadovoljstvo nastavnika inovativnim metodama poučavanja
Posljednjih godina, brz ekonomski, društveni, znanstveni i tehnološki razvoj promijenio je naš način života.
UNESCO upozorio na pretjeranu upotrebu najsuvremenijih tehnologija u školi
Agencija UN-a za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) upozorila je u svom izvješću da pretjerano oslanjanje na tehnologiju u obrazovanju može biti neproduktivno ili čak štetno ako ometa stjecanje osnovnih vještina poput čitanja.
Prilagodba i podrška – inojezični učenici
U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.
WEBINAR: Uz pomoć e-Škole digitalnih sadržaja olakšajte si pripremanje nastave i poučavanje
Webinar pod naslovom Upoznajte e-Škole digitalne sadržaje za lakše pripremanje i poučavanje održat će se 21. studenog 2022. od 15 do 16 i 30 sati.
Iskustvo s ASIO modelom i BUBO platformom za učenje biologije
Tijekom školske godine 2021./2022. učenici IV. a i svih petih razreda Osnovne škole Ivane Brlić-Mažuranić Ogulin te učenici VI. a razreda PŠ Drežnica, sudjelovali su u istraživanju IP-CORONA-2020-12-3798 “Učenje biologije u epidemiološki prilagođenom istraživačkom okruženju” koje je financirala Hrvatska naklada za znanost, a odobrilo Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (prvi dio)
Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?
Dramski postupci u interpretaciji književnih tekstova
Dramski odgoj je oblik učenja i poučavanja s pomoću iskustva učenika. Dramske metode potiču suradničko i iskustveno učenje jer djeca bolje uče ono što dožive i iskuse.
Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ (drugi dio)
U prvom su dijelu teksta Kako nastavnici mogu provoditi proces „Potrage za učenjem“ opisane temeljne značajke procesa i prve dvije grupe pitanja. „Potraga za učenjem“ (eng. Looking for Learning) suvremena je metoda koja nastavnicima omogućava povratnu informaciju o tome kako njihovi učenici uče, usvajaju znanje i gradivo i daje stvarni uvid u proces učenja.