“Audio priča i druga bića” je novi izvedbeni eksperiment Teatra Poco Loco, njihov odgovor na pitanje: kako da budemo s vama kad god poželite? Osim autorskog pristupa poznatim pričama, uronili su i u svijet dječje poezije.

“Audio priča i druga bića” je novi izvedbeni eksperiment Teatra Poco Loco, njihov odgovor na pitanje: kako da budemo s vama kad god poželite? Osim autorskog pristupa poznatim pričama, uronili su i u svijet dječje poezije.
U projektu “Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige”, učenici 2. i 3. a razreda zajedno s učiteljicama Slobodankom Stanić i Mirjanom Franić Mehičić u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić obilježili su Dan zaljubljenih. Čitali su naglas slikovnicu “Vuk koji je tražio ljubav” i izrađivali cvjetne buketiće.
Pričanje se odnosi na usmeno i živo izlaganje određenog sadržaja. Pripovijedanje obuhvaća pričanje i prepričavanje. Pripovijedanje zahtijeva strukturiranje priče, obuhvaća uvod, glavni i završni dio.
Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i knjižničarkom Anitom Tufekčić obilježili su Svjetski dan animiranog filma gledanjem i analizom filma “Surogat”.
Povodom obilježavanja Dana pobjede i domovinske zahvalnosti, Dana hrvatskih branitelja i 26. obljetnice VRO Oluja, Ministarstvo hrvatskih branitelja predstavit će zbirku “Kratke priče o Domovinskom ratu iz pera srednjoškolaca”.
Učenici razredne nastave Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova posjetili su otočić Vrnik te odradili školski sat u “staroj skuli” učeći na način kako su njihovi vršnjaci učili prije 60 i više godina.
Na Međunarodni dan muzeja, 18. svibnja, Hrvatski školski muzej objavio je prvu priču „Izvanredne izložbe!“ – Izvanredna priča o Vilmici.
Na radionici “Ljekarnik Miško i izrada lijekova od malih kutijica” sudjelovali su učenici 1. a razreda, koji su tom prilikom napravili razrednu ljekarnu.
U II. osnovnoj školi Čakovec u započela je provedba Erasmus+ KA229 projekta, pod nazivom “Stories Bring Us Closer”, koji će se provoditi dvije školske godine.
Djeca uvijek imaju nešto važno za ispričati. Ponekada samo imaju potrebu podijeliti događaj iz svog života ili žele ispričati priču koju su zamislili. Često puta u trenutku svog žara za pričanjem priče bivaju zaustavljeni iz različitih razloga. Nezainteresiranost i nedostatak vremena jedni su od glavnih čimbenika zbog kojeg djeca teško pronalaze način kako ispričati svoju priču. Pričanje priča jednako je bitno koliko u učionici toliko i u samoj obitelji. Usvajanje procesa aktivnog slušanja dječjih priča uvelike može pozitivno utjecati na djetetov razvoj i način komuniciranja.