priče
Pričanje i stvaranje priča

Pričanje i stvaranje priča

Pričanje se odnosi na usmeno i živo izlaganje određenog sadržaja. Pripovijedanje obuhvaća pričanje i prepričavanje. Pripovijedanje zahtijeva strukturiranje priče, obuhvaća uvod, glavni i završni dio.

Obilježavanje Svjetskog dana animiranog filma

Obilježavanje Svjetskog dana animiranog filma

Učenici 4. a razreda Osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” Gunja zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović i knjižničarkom Anitom Tufekčić obilježili su Svjetski dan animiranog filma gledanjem i analizom filma “Surogat”.

Priče iz “stare skule”

Priče iz “stare skule”

Učenici razredne nastave Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova posjetili su otočić Vrnik te odradili školski sat u “staroj skuli” učeći na način kako su njihovi vršnjaci učili prije 60 i više godina.

Novi Erasmus+ KA229 projekt II. osnovne škole Čakovec

Važnost slušanja dječjih priča

Djeca uvijek imaju nešto važno za ispričati. Ponekada samo imaju potrebu podijeliti događaj iz svog života ili žele ispričati priču koju su zamislili. Često puta u trenutku svog žara za pričanjem priče bivaju zaustavljeni iz različitih razloga. Nezainteresiranost i nedostatak vremena jedni su od glavnih čimbenika zbog kojeg djeca teško pronalaze način kako ispričati svoju priču. Pričanje priča jednako je bitno koliko u učionici toliko i u samoj obitelji. Usvajanje procesa aktivnog slušanja dječjih priča uvelike može pozitivno utjecati na djetetov razvoj i način komuniciranja.