Projekt izdavanja audio knjiga, kojim se nastoji promovirati kultura čitanja i knjige učiniti što dostupnijima čitateljima, predstavljen je u prošlog tjedna u Zagrebu. Ovim projektom želi se pridonijeti promicanju kulture čitanja i popularizaciji knjiga te ih učiniti dostupnijim na drugačiji način.
Obnovimo namještaj naše škole
Osnovna škola Kuršanec broji 420 učenika, od čega 350 učenika romske nacionalne manjine. Rad s romskom populacijom izazovan je, ali istovremeno i izuzetno zanimljiv. Veliki je izazov pronaći optimalna rješenja u ponekad teškim obrazovnim i odgojnim situacijama. Potrebno je stvoriti pozitivno i dovoljno poticajno okruženje za rad i suradnju učenika koji potječu iz različitih sredina i kultura. Romski učenici često imaju značajnih poteškoća u postizanju obrazovnih ciljeva zbog nepoznavanja hrvatskoga jezika i teških socijalnih uvjeta iz kojih dolaze.
U ovom radu predstavit ću zanimljiv projekt na kojem su zajedno radili hrvatski i romski učenici. Projekt je sufinanciran od strane osnivača škole i OŠ Kuršanec u svrhu poticanja učenika na recikliranje, profesionalnu orijentaciju, povezivanje i zajedništvo hrvatskih i romskih učenika te opremanje učionice tehničke kulture.
Projektno upravljanje- neizostavan dio vještina rada nastavnika
Učenici sedmih i osmih razreda Osnovne škole kraljice Jelene Solin na dodatnoj nastavi iz engleskog jezika proveli su aktivnosti koje su zabilježili u obliku radionice i knjižice “The unbreakable bonds”.
“Recreating Paintings With Stuff You Can Find at Home”
Učiteljica engleskog jezika Jasminka Šilović u suradnji s knjižničarkom Kristinom Darmopil uz pomoć učenika šestih razreda Osnovne škole Ksavera Šandora Gjalskoga iz Zagreba proveli su projektni zadatak “Recreating Paintings With Stuff You Can Find at Home” tijekom nastave na daljinu.
Projekt “Proljeće u mojem gradu” u nastavi na daljinu
Razmišljajući o tome kako osmi tjedan nastave na daljinu, ali i naredne tjedne učiniti zanimljivim, a pritom ne preopterećivati učenike, učiteljica Ivana Frančić je učenicima 2. a Osnovne škole Ivan Filipović iz Osijeka osmislila projekt pod nazivom “Proljeće u mojem gradu”.
Lektira u nastavi na daljinu
Učenici Osnovne škole Ivana Lovrića tijekom travnja 2020. godine obradili su djelo za cjelovito čitanje “Priče iz davnine” Ivane Brlić-Mažuranić na zanimljiv način. Na razini predmetnoga kurikula trebali su ostvariti sljedeće ishode:
Tjedan prirodoslovlja u Zdravstvenoj školi Split
Tjedan prirodoslovlja u Zdravstvenoj školi Split projekt je popularizacije znanosti čiji je glavni cilj promovirati znanost u najširem smislu, ali i zainteresirati učenike da odaberu znanost kao svoj životni poziv. Cjelokupni program se sastoji od niza predavanja, radionica (pokusa) i izložbe učeničkih radova.
Predstavljanje rezultata projekta CRISS hrvatskih škola na završnom sastanku konzorcija CRISS u Ateni 26. veljače 2020.
U Ateni je prošli tjedan održan završni sastanak konzorcija CRISS i predstavljanje rezultata projekta pred međunarodnim timom recenzenata. Rad CARNET-a i hrvatskih škola na projektu predstavili su voditeljica pilot projekta i Ivan Kardum, profesor hrvatskog jezika u Osnovnoj školi Horvati.
Školski projekt RECI: EKO!
Učenici Srednje škole Novska već niz godina provode projekt RECI: EKO! s ciljem educiranja učenika, lokalne i šire zajednice o važnosti očuvanja okoliša, recikliranja, održivog razvoja i brige o klimatskim promjenama.
Erasmus projekt Green Seeds
Srednja škola Vela Luka od 9. mjeseca 2019. godine sudjeluje u projektu financiranom od strane EU koji traje do 9. mjeseca 2022. godine.