Kutak za učenje je edukativna platforma Europske unije koja objedinjuje stotine interaktivnih obrazovnih materijala o EU-u, a namijenjena je učenicima, nastavnicima i roditeljima.

Kutak za učenje je edukativna platforma Europske unije koja objedinjuje stotine interaktivnih obrazovnih materijala o EU-u, a namijenjena je učenicima, nastavnicima i roditeljima.
Da bi djeca mogla postati kompetentni korisnici medija, moraju ovladati tehnologijom, no mnogo je važnije naučiti ih kako da izgrade kritički stav i podržati ih u tome. Za to im je potrebno iskustvo i mudrost odraslih, njihova uključenost i prisutnost.
U sklopu projekta „PROFILE: promicanje financijske pismenosti u Europi“ kojeg vodi University of Gloucestershire iz Ujedinjene Kraljevine te u kojem sudjeluje organizacije civilnog društva i škole iz Italije, Mađarske, Ujedinjene Kraljevine i Hrvatske razvijeno je oko šezdeset nastavnih materijala za poučavanje financijske pismenosti za dobnu skupinu od 7 do 11 godina.
U posljednje se vrijeme često postavljaju pitanja koja potiču na kritičko promišljanje treba li djeci tehnologija, koji su sadržaji za njih primjereni ili ne, trebaju li djeca biti na društvenim mrežama i između ostalog koliko točno vremena dijete smije provesti ispred ekrana i na internetu.
Na sami spomen puberteta, velik broj roditelja osjeti paniku i strah od promjena koje će njihov tinejdžer proći i koje će se odraziti na ponašanju najviše usmjerenom prema roditeljima. Uobičajeno je mišljenje da su svi tinejdžeri problematičnog ponašanja od bezobzirnog i neprikladnog odgovaranja, nepoštivanja i kršenja pravila, skloni pogrešnim i neispravnim odlukama i dr.
Peti je razred velika prekretnica u životu svakog roditelja i njihovih školaraca. Određena sigurnost, zaštićenost i omiljena učiteljica ili učitelj razredne nastave zauvijek ostaju lijepa uspomena na same početke školovanja. Čak i bezbrižnosti na neki način dolazi kraj.
Odnos i suradnja između roditelja i nastavnika jedna je od ključnih stavki u odgojno-obrazovnom procesu djeteta. Uzajamna i kvalitetna suradnja, poštivanje razlika i iskrena komunikacija pomoći će vama, kao roditelju, ali i nastavniku kako biste zajedničkim radom pratili rad, uspjeh vašeg djeteta, ali i eventualne probleme i poteškoće koji se mogu pojaviti tijekom školske godine.
U posljednje vrijeme suočeni smo s mnogobrojnim tragedijama i poteškoćama u kojima stradavaju djeca i mladi. S traumatičnim događajima i situacijama teško se nose i sami odrasli, ali i djeca kojoj je potrebno na adekvatan način objasniti što se dogodilo. Mnogi su roditelji zbunjeni i nisu sigurni kako i na koji način pristupiti djetetu i razgovarati s njime o traumatičnim događajima kojima su djeca izložena.
Tijekom školske godine 2019./2020. učenici 1. a i 3. d razreda Osnovne škole Sveti Matej Viškovo sudjelovali su u međunarodnom eTwinning projektu “Obitelj i ja / The family and I”. Škole iz Hrvatske i Srbije su bile uključene u projekt.
Nakon što smo na Portalu za škole objavili prvi dio na temu utjecaja roditelja na djecu sportaše, donosimo vam i drugi dio, također preuzet s internetskih stranica Hrvatskog školskog sportskog saveza.